انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (130 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر پویا جمعه ۲۳ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر همسر من مدتی است که روی آلت تناسلیش زخم هایی ایجاد شده در گوگل سرچ کردم علائم به بیماری شانکرویید شبیه است قرص ازیترو مایسین م پماد فوسیکورت استفاده کرده بهتر نشده با توجه به این که ایران نیستیم لطفا راهنمایی کنین ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۳ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      عکس های بهتر؟

      درد؟ خارش؟ سوزش؟

  • تصویر کاربر م شنبه ۱۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    درود بر شما وقت بخیر و ایام بکام
    غرض از مزاحمت، 58 سال دارم دو سالی هست ک دور ختنه گاه پس از یک روز استحمام لایه سفید رنگی با بوی بد ایجاد میگردد. از طرفی بیشتر اوقات قرمز و دارای التهاب است. سطح پوست همین ناحیه براق و بنظز خیلی نازک می باشد. بعد از نزدیکی میزان التهاب بیشتر و متورم میگردد. اگر از کاندم استفاده کنم بلافاصله پس از انزال با سوزش و درد شدید روبرو شده و ناحیه زخمی میشود و چند روز زمان لازم است تا ترمیم شود. البته در ناحیه سر آلت نیز خراش و یا جوشهای خیلی ریزی گاها مشاهده می شود. نکات بهداشتی را رعایت می کنم اما همچنان بنده را آزار میدهد. ممنون از توجه و راهنمئی شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      این التهاب مزمن هست و دیر خوب می شود. شبی یک عدد قرص تلفست بمدت 3 ماه بخورید. شب ها بمدت ۲ تا 4 هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و صبح ها به مدت 6 ماه از کرم اوسرین 5 درصد ثمین و بعد از استحمام به آلت تناسلی بزنید و از صابون گلیسرین برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید.

  • تصویر کاربر حسن جمعه ۹ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 249 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر الان یه یکی دو ماهی هستش ک روی کلاهک الت تناسلی من یه لکه قهوه ای /قرمز به وجود اومده ک ن خارش داره و ن سوزش و اینکه بعضی مواقع بزرگ میشه و بعضی مواقع یه مقدار کوچیک ک اولش خیلی کوچیک بود ولی بعد از یه مدت شروع کرد به بزرگ شدن و در اومدن از یه جای دیگه کلاهک بعد من به مطب یک دکتری مراجعه کردم بهش توضیح دادم دکترم بعد دیدن گفتش ک این یه نوع حساسیت به دارو هستش بعد ازم پرسید چ دارویی مصرف کردم منم گفتم 625 بعدش گفت ک اگه یه مدت مصرف نکنی خود به خود درمان میشه بعد منم اومدم تو اینترنت سرچ کردم دیدم اسمشو نوشته اگزما از این قضیه حدود یکی دو هفتس میگذره ولی هنوز من اون لکه ی اولی رو میبینم ک بازم سر جاشه میخواستم بدونم درمان به خصوصی چیزی براش هست ک من برا رفع این انجام بدم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۹ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

  • تصویر کاربر نوید چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    سلام
    30 ام زانویه ی گذشته عکسی برای شما ارسال کردم و سوالی در مورد تغییر رنگ روی سر آلت تناسلیم
    فرمودین از فلوسینولون استفاده کنم
    الان بعد از گذشت این چند ماه اون لکه کمی بزرگتر شده و موجب زخم شده ,دو روزه پماد موپیروسین مالیدم زخم داره بهتر میشه ولی روندش بنظرم کنده و ضمنا لکه ها هنوز هستن
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      با توجه به عدم بهبودی بهتره معاینه حضوری و در صورت نیاز نمونه برداری شود.

  • تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 208 مشاهده پرسش
    ۴۴سالمه‌ایا با عمل بزرگ و ضخیم میشود هزینه عمل چقدر است‌
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      با عمل 1 تا 2 سانت به طول آن افزوده می شود. برخی همکاران چربی برای قطور شدن تزریق می کنند البته من انجام نمی دهم

درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر