آیا درمان زگیل تناسلی با عسل مفید است؟

در این مقاله مطالعه می کنید:

بسیاری از بیماران از من می پرسند که آیا درمان صد در صد زگیل تناسلی، با عسل یا گیاهان دارویی امکان پدیر است. در این ویدئو دکتر جباری فوق تخصص ارولوژی ترمیمی در مورد مزایا و معایب درمان زگیل تناسلی با عسل صحبت خواهند کرد.

 

دکتر محمد جباری متخصص کلیه و مجاری ادراری، فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
2.9/5 - (36 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر hook یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۳( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ضمن تشکر از راهنمایی های خوبتون اخیرا بافت اطراف مقعدم متورم و ملتهب شد ه حالت آ بسه مانند داره. نه درد داره نه سوزش و خارش و نه خونریزی .فقط چون موقع راه رفتن احساسش میکنم آزار دهندست.مشکل من چیه؟یه ماه قبل این مسأله ترشحات بی رنگ ناچیزی از مقعدم داشتم آیا باید معاینه بشم؟به چه دکتری باید مراجعه کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۳( 9 سال پیش)
      سلام
      احتمالا هموروئید (بواسیر) دارید به متخصص جراح عمومی مراجعه کنید
  • تصویر کاربر BRAYAN سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    در ابتدا تشکر میکنم از سایت خوبتون و پاسخگویی مناسب شما
    چندی پیش یک سری ضایعات ریز دور کلاهک آلت تناسلی بنده ظاهر شد که با مراجعه به پزشک متخصص زگیل تناسلی تشخیص داده شد. فعلا نمونه برداری کردن برای تشخیص نوع این بیماری- پزشک متخصص یک اسپری به نام GLIZIGEN تجویز کردن که الان بعد از استفاده یک هفته ای این اسپری ضایعات به کمتر از 40% تقلیل پیدا کردن و جالب تر اینکه هیچ عوارضی نداره و محل ضایعات هم اصلا مشخص نیستن- این دارو محصول اسپانیا هستش - می خواستم نظر شما رو راجع به این دارو بدونم و اینکه آیا در ایران هم وجود داره یا خیر؟ در ضمن بنده ونزوئلا زندگی می کنم و به زودی قصد بازگشت دارم. در مورد واکسن گارداسیل هم پزشکان اینجا توصیه می کنن که تزریق کنم با وجود اینکه 31 سال سن دارم. ممنون میشم اگر من رو راهنمایی کنید. با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      سلام
      داروی نسبتا جدیدی است البته تاثیر آن 100% نیست. بعید میدانم در ایران باشد. زدن واکسن می تواند مفید باشد
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر