آلت تناسلی 12 سانتی متر

در این مقاله مطالعه می کنید:

اکثر مردهای جوان، تصورات غلطی در مورد اندازه ی آلت و عملکرد جنسی خود دارند، و برای افزایش سایز آلت تناسلی خود، به دنبال بسیاری از ترفندهای هر چند خطرناک نیز می روند! در این مقاله قصد داریم به بیشترین سوالی که این روزها پرسیده می شود پاسخ دهیم: آلت تناسلی 12 سانتی متری من کوچک است؟ چگونه میتوانم آلتم را بلندتر کنم؟

اندازه ی نرمال آلت تناسلی مردان چقدر است؟

میانگین اندازه ی آلت تناسلی مردان، 8.8 سانتی متر (3.5 اینچ) در حالت نرمال، و 12.9 سانتی متر (5.1 اینچ) در زمان نعوظ است. تعداد زیادی از مردان معتقدند آلت تناسلی آن ها کوچک بوده، و آن ها نمی توانند شریک زندگی خود را راضی نگه دارند. 

اما در حقیقت، تقریباً 80 الی 90 درصد زنان از اندازه آلت تناسلی شریک زندگی خود راضی هستند. محیط یا ضخامت آن (یا به عبارتی کلفتی آلت تناسلی) در زمان شل بودن، 9 تا 10 سانتی متر (3.5 تا 3.9 اینچ)، و در حالت نعوظ، 12 سانتی متر (4.7 اینچ) است.

آیا می توان طول آلت را با جراحی افزایش داد؟

با وجود بسیاری از ادعا های دروغین تبلیغاتی، هیچ روش علمی اثبات شده ای برای افزایش سایز، ضخامت یا سفت بودن آلت تناسلی مردان وجود ندارد. اندازه ی آلت تناسلی فقط توسط ساختار ژنتیکی فرد تعیین می شود و مطمئن باشید که بر خلاف باور های اشتباه رایج، طول آن هیچ ارتباطی با لذت یا رضایت جنسی ندارد. از چیزی که طبیعت به شما داده است، خوشحال باشید. 

توجه داشته باشید تنها در صورتی که آلت شما پرده دار باشد، برداشتن پرده می تواند سبب افزایش طول آلت شود. همچنین برخی از روش های تهاجمی جراحی، می توانند با خطراتی همچون پاره شدن پوست آلت، زخم شدن آن و حتی از دست دادن دائمی عملکرد جنسی همراه باشند.

سوال کابر شماره 1

📛اندازه آلت تناسلی من 12 تا 13 سانتی متر است. آیا اندازه ی آن می تواند بر سکس با شریک زندگی من تأثیر بگذارد؟

سایز آلت تناسلی شما مناسب است و هیچ تأثیری در رابطه ی جنسی شما نخواهد داشت و شما اصلاً نباید نگران آن باشید. روی فنون رابطه ی جنسی کار کنید.

سوال کاربر شماره 2

📛من 21 سال دارم. اندازه آلت تناسلی من 12 تا 13 سانتی متر است. آیا سایز آلت تناسلی من می تواند بر رابطه جنسی با شریک زندگی ام تأثیر بگذارد؟ و اینکه یکی از بیضه های من کوچکتر از دیگری است. آیا این مشکل، بر تعداد اسپرم های من تأثیر می گذارد؟

این که یک بیضه کمی کوچکتر از دیگری باشد، طبیعی است اما سایز آلت شما کاملا طبیعی بوده و هیچ نیازی به فکر کردن در این زمینه نیست.

در اینجا برخی از محصولات و روش هایی که در سطح گسترده ای رواج یافته است، ارائه شده اند:

دکتر محمد جباری مختصص اورولوژی

 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
4.2/5 - (148 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    خارش و پوست پوست شدن آلت تناسلی و دانه های ریز در دور کلاهک آلک تناسلی و قرمز شدن پوست و سوزش دور ختنه گاه پوستش خیلی نازک شده و بعد نزدیکی قرمز میشود و میسوزد ممنون میشم پماد یا داریی معرفی کنید🙏
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۲۴ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر عزیز
    متاسفانه یک هفته ای هست که در سر آلت تناسلی من برآمدگی بوجود آمده و هروز بدتر و برآمدگی بزرگ تر و بیشتر میشه پماد کلوتریمازول رو دارم در خانه ولی تا الان استفاده نکردم اگر شما توصیه میکنید استفاده کنم و در صورتی که توصیه نمیکنید پماد درمانی مناسب و هر درمانی رو که مناسب می‌دونید رو بگین قبلا هم یک دوره پماد هیدروکورتیزون برای اگزمای پوستی که در سر الت من ایجاد شده و متاسفانه من 2 ماه مصرف کردم اما خیلی سطحی درمان کرد خیلی ازتون ممنون میشم اگر پاسخ بدهین عیدتون هم پیشاپیش مبارک باشه .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۴ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      سلام

      از این زاویه من برآمدگی و یافته غیر طبیعی نمی بینم.

  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    در روی ران لکه های پراکنده تیره کم رنگ میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

  • تصویر کاربر عزیز13911391 دوشنبه ۴ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من قبلا بصورت اینترنت ی توسط شما ویزیت شدم و شما جراحی بستن ورید های الت را برای من تجویز کرده اید به دلیل نشت وریدی .
    خواستم بدونم چند روز در بیمارستان باید بمونم و چند روز در خانه بیهوشی دارد یا نه
    ایا در این جراحی التم بخیه میخورد یا از طریق های دیگه مثل انژیو و غیره استفاده میکنید
    ممنون و سپاس فراوان از شما دکتر عزیز
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۴ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام
      آقای دکتر من قبلا بصورت اینترنت ی توسط شما ویزیت شدم و شما جراحی بستن ورید های الت را برای من تجویز کرده اید به دلیل نشت وریدی .
      خواستم بدونم چند روز در بیمارستان باید بمونم و چند روز در خانه بیهوشی دارد یا نه...........................یا همان روز ترخیص می شوید یا یک شب بستری دارد یک تا 2 هفته هم دوران نقاهت هست.
      ایا در این جراحی التم بخیه میخورد یا از طریق های دیگه مثل انژیو و غیره استفاده میکنید.............................بخیه می خورد

درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر