ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین در تهران

در این مقاله مطالعه می کنید:

اورولوژی، نوعی تخصص پزشکی است که برای ویزیت تلفنی مناسب است. متخصصین، با مشاوره ی کامل بزرگسالان و کودکان، تجویزهای قبل یا بعد از عمل، و همچنین با نظارت پرستاران خانگی، از این روش بهره می برند. ویزیت تلفنی امروزه یکی از روش های رایج برای دسترسی به خدمات اورولوژی به طور ایمن و کاربردی می باشد، مخصوصاً در مناطق و جوامعی که دسترسی به این متخصصین، میسر نیست.

این امر به پزشکان اورولوژی اجازه می دهد که انواع بسیاری از مشکلات اورولوژی، مثل مشکلات مجاری ادراری در زنان و مردان و آلت تناسلی در مردان، را بررسی کرده و در پی درمان آن برآیند. موارد جزئی تر آن، شامل معاینه ی اولیه عفونت ها، گرفتگی ها، بی اختیاری ادراری، مشکلات مادرزادی، آسیب های جسمی شدید، ناتوانی جنسی و سرطان مجاری ادراری می شود. در ادامه با ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین بیشتر آشنا خواهید شد.

معاینه آنلاین

ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین

جهت درخواست ویزیت آنلاین با دکتر جباری متخصص اورولوژی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید و قبل از آن نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

۱-در مشاوره واتساپی بعد از ثبت درخواست و پرداخت هزینه مشاوره، پیامی توسط پزشک ارولوژی برای شما فرستاده می شود و سپس شما می توانید از طریق ارسال پیام صوتی و یا نوشتاری و همچنین ارسال فایل های مربوط به مدارک پزشکی، مشکل خود را با دکتر ارولوژی در میان بگذارید. پزشک پس از بررسی، پاسخ شما را از طریق فایل صوتی ارائه می دهد.

۲-در این شیوه ارتباطی، تماس تلفنی با پزشک نخواهید داشت و فقط از طریق پیام صوتی یا متنی با متخصص ارولوژی در ارتباط هستید.

۳- در ویزیت آنلاین متخصص اورولوژی ارتباط شما مستقیما با پزشک خواهد بود و هیچ فرد دیگری اعم از دستیار و امثال آن در این فرآیند نقش تسهیل گر و واسطه را نخواهد داشت.

۴- این شیوه ارتباطی با پزشک به منظور مشاوره و ارائه راهنمایی در خصوص بیماری های مرتبط با کلیه و مجاری ادراری – تناسلی می باشد و هیچگاه جایگزین مراجعه حضوری به پزشک جهت معاینه و انجام آزمایشات احتمالی و توصیه های درمانی نمی شود.

۵- این روش برای موارد اورژانس توصیه نمی شود و عواقب ناشی از تاخیر در پاسخ در موارد اورژانسی متوجه متقاضی خواهد بود.

۶- مدت زمان انتظار برای برقراری ارتباط پزشک ارولوژی با شما حداکثر 48 تا 72 ساعت می باشد لذا افرادی که نیاز به برقراری ارتباط و مشاوره سریع دارند این شیوه توصیه نمی شود.

۷- مسئولیت عدم برقراری ارتباط به دلیل ثبت اشتباه شماره موبایل به عهده فرد درخواست کننده می باشد.

۸- فقط با شماره موبایل ثبت شده ارتباط برقرار می شود و به شماره های دیگر در افرادی که بیش از یک شماره موبایل دارند پاسخ داده نمی شود.

ثبت درخواست شما به منزله مطالعه و قبول موارد فوق الذکر می باشد.

مشاوره واتساپی دکتر جباری

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, jpeg, tif.
      در صورت تمایل می توانید آزمایشات خود را ارسال کنید
    • قیمت: 300,000 تومان

    چه زمانی از ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین استفاده کنیم؟

    در حالی که بسیاری از مسائل اورولوژی نیازمند معاینه ی نزدیک و لمسی می باشد، اما بسیاری از بیماری ها و فازهای درمان را می توان از راه دور و با متخصص آنلاین اورولوژی، با کیفیت مناسب انجام داد. در بعضی از موارد، شروع مشاوره ی اینترنتی، می تواند قبل از معاینه ی حضوری صورت گرفته، تا پزشک با بررسی علائم و سابقه ی بیماری های شما، تجویزاتی را برایتان ارائه کند. و در موارد دیگر، تمام مراحل تشخیص و درمان، به صورت آنلاین و بدون نیاز به معاینات حضوری تکمیل خواهد شد.

    ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین در این موارد پیشنهاد می شود:

    ❇️ تشخیص و درمان عفونت مجاری ادراری غیر پیچیده (UTIs)

    ❇️ تشخیص و درمان ناتوانی جنسی (ED)

    ❇️ خواندن ساده ی نتیجه ی آزمایش هایپرپلاستی خوش خیم پروستات (پروستات بزرگ شده)

    ❇️ مراحل پس از درمان بیماری پیرونی (PD)

    ❇️ بررسی بلوغ زود رس یا دیر رس در پسر ها

    ❇️ بررسی رفلاکس مجاری ادراری در نوزادان و کودکان

    ❇️ بررسی و مشاوره در رابطه با التهاب پروستات

    ❇️ مشاوره اولیه برای مشکل خون در ادرار

    ❇️ مشاوره اولیه و اقدامات آتی برای بی میلی جنسی، دیر انزالی یا زود انزالی و سایر مشکلات جنسی مردان

    ❇️ مشاوره اولیه و اقدامات آتی برای سطح پایین تستسترون

    ❇️ مشاوره اولیه و اقدامات آتی برای ناباروری مردان (شامل بررسی آزمایش اسپرم، هورمون و ژنتیک، عکس برداری از مجاری ادراری بعد از انزال و راهنمایی های احتمالی به همسر)

    ویزیت تلفنی با متخصص آنلاین اورولوژی

    ❇️ مشاوره اولیه و اقدامات آتی برای سندرم ادرار دردناک

    ❇️ مشاوره اولیه و اقدامات آتی برای  مثانه پرکار (OAB)

    ❇️ مشاوره اولیه و اقدامات آتی برای سنگ کلیه یا ادرار

    ❇️ مشاوره اولیه و اقدامات آتی برای واریکوسل

    ❇️ مشاوره اولیه و اقدامات بعد از درمان برای آسیب دیدگی های شدید (مثل آسیب دیدگی های بین پا که منجر به باز راه رفتن یا گرفتگی های مجاری ادراری می شوند، و خونریزی های تحت تأثیر خرد شدگی استخوان)

    ❇️ مشاوره ی قبل و بعد از عمل وازکتومی

    ❇️ مشاوه ی قبل و بعد از عمل هیپوزپادیاس، اپیسپادیاس و سایر ناهنجاری های مادرزادی در مردان

    ❇️ مشاوره ی قبل و بعد از عمل سرطان مثانه، کلیه، پروستات و بیضه

    مزایای استفاده از ویزیت آنلاین متخصص اورولوژی

    خدمات پزشکی آنلاین، مزایا و محدودیت های مخصوص به خود را داشته، و ممکن است برای تمام بیماران مناسب نباشند. در نهایت، در حالی که در برخی از موارد، ویزیت تلفنی بسیار مؤثر و کافی می باشد، در موارد دیگر، معاینه و تشخیص حضوری برای درمان، امری ضروری است. ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین،  می تواند برای بیماران ساکن در مناطق محروم و یا شهروندانی که به هر دلیل قادر به مراجعه ی حضوری نیستند مثل بیماران بستری در خانه یا مراکز پرستاری بدون پزشک، بسیار مناسب است. 

    مزایای ویزیت تلفنی اورولوژی

    انتخاب: ویزیت آنلاین متخصص اورولوژی، از آنجایی که امکان ارتباط با تعداد زیادی از پزشکان را فراهم می کند، قدرت انتخاب را برای بیمار بسیار بالا می برد.

    دسترسی به اطلاعات: ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین، به بیماران اجازه می دهد تا نتایج انواع آزمایشات، اسکن ها و سایر معاینات را با پزشکان مختلف بررسی کرده، و از معنای آنها، اطلاعات مورد نظر را کسب کنند.

    مشارکت گروهی: خدمات پزشکی آنلاین، اجازه می دهد که اعضای خانواده یا دوستان را برای شرکت در ویزیت پزشکی خود همراه داشته باشید. مخصوصاً در مواردی که ناتوانی های جسمی وجود داشته باشد.

    درمان همزمان: خدمات پزشکی از راه دور اجازه می دهد تا متخصصین مختلف (مثلاً اورولوژی و اونکولوژی)، در یک کنفرانس همزمان شما را ویزیت کرده و تجویزی مناسب را به شما ارائه دهند.

    مدت زمان انتظار کمتر: ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین، در مقایسه با مراجعه حضوری به پزشک، به طور میانگین تا 50%، از زمان انتظار کمتری برخوردار است.

    ویزیت مکاتبه ای: برای بیمارانی که به نظارت های مداوم احتیاج دارند، یا مواجهه فوری با مشکلاتشان ضروری نیست، خدمات پزشکی آنلاین، اجازه می دهد تا با گذاشتن پیام برای پزشک، و چت کردن شبانه روزی -در اولین فرصت- جواب سؤالات روزمره ی خود را، بدون مراجعه ی حضوری دریافت کنند.

    هزینه: ویزیت آنلاین متخصص اورولوژی هزینه ی بسیار کمتری نسبت به مراجعه ی حضوری دارد.

    زمان ویزیت: مدت زمان ویزیت دکتر اورولوژی آنلاین، به طور معمول برابر با همان مدت زمان ویزیت حضوری می باشد با این تفاوت که دیگر زمانی از شما برای معطل شدن در مطب و یا رفت و آمد گرفته نمیشود.

    ویزیت تلفنی یا آنلاین

    مشاوره دکتر اورولوژی آنلاین

    به طور کلی، با وجود اینکه امکان معاینه فیزیکی وجود ندارد، معاینه متخصص آنلاین اورولوژِی، مگر در شرایط خاص فرق چندانی با ویزیت حضوری ندارد. قبل از شروع مکالمه، از اعضای خانواده و دوستان بخواهید که در طی مشاوره دکتر اورولوژی آنلاین، مزاحم شما نشوند. و برعکس، اگر قرار است در آن زمان با شما همراه شوند، از قبل به آنها اطلاع دهید، تا در وسط زمان مشاوره با دکتر اورولوژی به دنبال آنها نگردید!

    با شروع ویزیت آنلاین متخصص اورولوژی، جلسه ی شما مانند هر خدمات پزشکی آنلاین دیگری پیش خواهد رفت:

    ◼️ پزشک ارولوژی با هماهنگی در واتس اپ به شما پیام خواهد داد.

    ◼️ دکتر متخصص اورولوژی، بعد از احوال پرسی، شرایط، علائم و سابقه ی بیماری شما را جویا خواهد شد. برای تسریع روند معاینه، سؤالات خود را تا زمان اتمام این مراحل نگه دارید.

    ◼️ اگر نیاز به معاینه ی تصویری باشد، متخصص چگونگی این کار را برایتان توضیح داده، تا محل مورد نظر را به او نشان دهید.

    ◼️ اگر نتایج آزمایش یا اسکن ها توسط متخصص بررسی شد، معنای این نتایج را از متخصص جویا شده، تا بعداً در اختیار پزشک عمومی خود قرار دهید.

    ◼️ هر سؤالی که از قبل آماده کرده اید یا در طی مشاوره برایتان ایجاد شده، مطرح کنید. اگر درباره ی هر چیزی مثل معنای تشخیص اعلام شده توسط پزشک، شک دارید، بی تردید آن را بیان کنید.

    متخصص آنلاین

    ◼️ پزشک متخصص ارولوژی تمام داروهای تجویز شده را بازگو کرده، و داروخانه ای را که مطب نسخه ی شما را در اختیارشان قرار خواهد داده، به شما معرفی می کند.

    ◼️ اگر نیاز به مراجعه ی حضوری یا آنلاین بعدی بود، دکتر زمان آن را در همان لحظه یا بعداً، به شما اطلاع خواهد داد.

    دکترمحمدجباری متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی

     دکتر محمد جباری
    دکتر محمد جباری

    دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

    آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
    3.2/5 - (5 امتیاز)

    سیستم پرسش و پاسخ

    ثبت سوال جدید

    برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

    پیگیری سوال قبل

       برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
    تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
    © همیارسیستم

    از دکتر بپرسید

    ویزیت Whatsapp

    تماس با مطب

    نوبت دهی اینترنتی

    پرسش از دکتر