انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (131 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 543 مشاهده پرسش
    دکتر من میخام بدونم شما آزمایش باکره بودن پسر هم انجام میدی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      چیزی بنام باکره بودن پسر وجود ندارد

  • تصویر کاربر ایمانی شنبه ۱۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 914 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر، بنده مدت 13 سال ضایعه نخاعی از ناحیه گردن مهره C5 وc6 شدم در تمام این مدت هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم با توجه به اینکه گاهی حالت نعوظ دارم آیا میتوانم رابطه جنسی داشته باشم یا خیر، آیا ممکنه دچار دیس رفلکسی بشم و خطرناک باشه رابطه جنسی برای من ؟ اگر میتوانم آیا راهی برای نعوظ پایدار و طولانی وجود دارد، آیا ارضا و انزال برای بنده ممکن است اتفاق بی افتد؟ لازم به ذکر است که بی اختیاری ادرار دارم و از سوند دائمی استفاده میکنم آیا با وجود سوند می‌شود رابطه داشت یا باید سوند را خارج کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      ممنون می شوم کمی از وضعیت جسمانی فعلی خودتان ذکر بفرمائید. وضعیت حرکتی و شرایط ادراری و دفع مدفوع را اشاره کنید.

    2. تصویر کاربر ایمانی شنبه ۱۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وضعیت حرکتی بنده از سینه به پایین حرکتی ندارم دستام ولی حرکت داره، ادرار که سوند دائم دارم، مدفوع هم یبوست شدید دارم تا ملین و شیاف استفاده نکنم دفعی ندارم در خانه کلا روي تختم نشستم و گاهی با ویلچر بیرون میرم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      بعید هست که با این سطح از ضایعه ی نخاعی بتوانید رابطه جنسی داشته باشید ضمن اینکه آسیب بالای T6 میتونه با دیس رفلکسی همراه باشد ضمن اینکه انزال رو به جلو صورت نمی گیرد و قاعدتا برای رابطه نبایستی سوند داشته باشید

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر جلیلوند چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    ر کشور اکراین آلتم شکست . دوست دخترم کارهای بیمارستان و صحبت با دکتر رو انجام داد به همین دلیل خیلی اطلاعات ندارم از کار و تشخیص دکتر. عمل انجام دادن. از سمت راست برشی انجام دادن و اون تو ترمیمی گویا انجام شد. شب اول بعد از عمل التم ایستاد و نخهای بخیه اره شد. تا جوش خوردن زخم زخم باز بود . الان مشکلم رو برای اولین بار بعد از گذشت هفده سال خدمت پزشکی میخوام بگم . اون قسمتی که برش انجام دادن پوستش حاصیت کشسانیس رو از دست داده و وقتی می ایسته به اندازه لازم بزرگ نمیشه. چون پوست در قسمت زخم نمیتونه باز بشه. ایا این مشکل رو میشه حل کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      برای عمل شکستگی آلت به اینصورتی که شما فرمودید برش نمی زنند و مرسوم نیست و جای تعجب دارد با اینحال از آلت عکس های متعدد و با کیفیت مناسب از زوایای مختلف در حالت نعوظ بگیرید و بفرستید تا بهتر بتوانم کمک تان کنم و نظر بدم

  • تصویر کاربر ارشیا یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    من پسری 17ساله هستم
    و کوچکی آلت دارم
    حدود 20کیلو اضافه وزن دارم ک
    رژیم و ورزش رو شروع کردم
    ایا کاهش وزن و از بین بردن چربی
    های شکم ب افزایش سایز آلت کمک میکنه؟ و یک سوال دیگر من توی خواب تقربیا در هفته سه الی چهار بار آبم میاد
    ولی در هنگام خود ارضایی هیچ ابی از من خارج نمیشه طبیعیه؟
    ممنون میشم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      چاقی باعث نهفتگی آلت و کوچک به نظر رسیدن ن می شود لذا با لاغر کردن زیاد شرایط تان خلیل بهتر میشود.
      در مورد دوم هم در برخی افراد اینگونه هست  لذا طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۴ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من ۱۹ سالمه ایا روشی هست که بتونم طول آلت تناسیلم رو بیشتر کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام
      سایز آلت نیز مثل بقیه ویژگی های فیزیکی انسان تابع ژنتیک می باشدو متاسفانه روش موثر و رضایت بخشی برای افزایش سایز وجود ندارد. داروها بی تاثیرند.روش های کششی مثل اکستندرها و، لارجرباکس و وکیومو روش های مثل پنیمور نیز تاثیر فاحشی نخواهند گذاشت. با جراحی هم 1 تا 2 سانت میشه بطول آلت افزود. برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید https://www.drjabbari.com/1954

درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر