انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (130 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر احمدی شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 121 مشاهده پرسش
    همسر من طبق آخرین آزمایش دچار کمبود هورمون تستورون هستش یعنی کمترین رنجی که باید باشه 2.5 هستش مال همسر من 2.9 هست و طرفی هم کمبود اسپرم سالمه ميخواستم بدونم درمان پذیر هستش
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 7 سال پیش)
      سلام
      ابتدا توصیه می کنم آزمایشات را تکمیل تر تکرار کنید
  • تصویر کاربر پرسشگر شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 93 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده به تازگی ازدواج کرده ام ولی موقع انجام رابطه آلت تناسلی ام سفت نمیشه و نمیتونم دخول رو انجام بدم لطفا راهنماییم کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 7 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر تنیا سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 173 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید خدمت اقای دکتر
    ای دکتر من یک جوان 22ساله هستم که یک ماه مونده به عروسیم الان چند روزی کلا"استراب دارم التم اندازه الت تناسلیم کلا"فرق کرد انداش خیلی کوچک شده اندازه گیری کردم11سانته وقطرشم 11 سانته ولی خودم از بالا نگاه می کنم خی کوچکه وشرمند با دست هم می گیرم انداش خیلی کوچیکه اثلا"بادست می گیرمش به اندازه دسم مشت کرده نمی شه لطف کن رهنمایم کن ار رهنمایی شما متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 7 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر سعید دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 102 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ببخشید احتمالا این سوال تکراریه اما میشه جواب بدین؟؟
    ایا الت تناسلی با طول 12 و محیط 12 سانتی متر مشکلی دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵( 7 سال پیش)
      سلام
      این سایز نرمال هست
  • تصویر کاربر سعید شنبه ۸ آبان ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 115 مشاهده پرسش
    سلام
    آلت من 11 سانت است،با اینکه می دانم از لحاظ پزشکی قابل قبول است، اما می خواهم با عمل جراحی یا روش موثر دیگری آن را حداقل به18تا15سانت طول و کمی به قطر آن نیز افزایش دهم.
    لطفا هزینه و دوره نقاهت عمل را بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۸ آبان ۹۵( 7 سال پیش)
      سلام
      برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
      https://www.drjabbari.com/1954
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر