انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (130 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    با سلام مجدد و خسته اباشيد... اقاي دكتر من وقتي خود ارضايي مي كنم اب منيم جهش نداره وكامل خارج نميشه و بعد كه براي تخليه مثانم ميرم بقيه ي منيم يا جلو تر از ادرا يا قاطي با ان خارج ميشود... مشكل چيه ؟؟ درمان پذيره؟؟، و هيچ مشكلي اعم از ديابت و.... ندارم و سابقه مصرف دارو و عمل جراحيم ندارم.... با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر همه چیز طبعی باشد و مشکلی مثل تنگی مجرای ادراری و شلی گردن مثانه نداشته باشید احتمالا عضلات اطراف مجرای ادراری شما ضعیف اشت
  • تصویر کاربر فرحان سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
    اقای دکتر من چند ماه پیش گرفتار عادت بد خودارضایی شدم ولی حالا ترکش کردم الان هم تو سن بلوغم میخواستم ببینم خودارضایی هایی که کردم باعث کوتاهی قدم میشه یا نه در ضمن پسر هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 9 سال پیش)
      سلام
      خودارضایی باعث کوتاهی قد نمی شود
  • تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۶ فروردین ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 198 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من قبلا درباره کیست اپیدیدیم ازتون سوال کرده بودم و فرق اون با سرطان بیضه. چون به تازگی من یک توده سفت به اندازنخود درست در بالای بیضه و در جایی که خود اپیدیدیم به بیضه چسبیده قرار دارد و زمانی که لمسش می کنم حرکت می کند و گه گاهی زمانی که راه می روم اذیتم می کند ایا ممکن است سرطان بیضه باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ فروردین ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      احتمالش ضعیفه با اینحال و برای اطمینان بهتره توسط ارولوزیست معاینه شوید
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۲۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 227 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    دکتر جون من چند وقتی هست که از مشکل بی میلی جنسی رنج می برم خیلی سرد شدم اینم بگم که من تو دوران نوجوانی خیلی شهوتی بودم بطوری که با کوچکترین تحریک التم به نعوظ مس رسید و گاهی بدون نزدیکی ارضا میشدم الان 23 سالمه و با این مشکل مواجه شدم نعوظ شب و صبح دارم اما وقتی تصمیم به نزدیکی دارم بی میلم و همین باعث شده بترسم و فراری باشم از رابطه نزد یک اوروزیست رفتم ایشون ازمایشاتی برام نوشت که همشونم مربوط به خون میشد و از نظر دکتر هیچ مشکلی نداشتم از قبیل ازمایشات پرولاکتین و هورمون های ازاد بود
    ایشون برام قرص ایکس-اید افرودیت ویتامین ای 400 و تادالافیل 10 5 ساعت قبل از نزدیکی تجویز کردن و بقیه هم روزی 1 عدد .. دکتر من خیلی نگرانم که این مشکل بمونه برام یه خانومیم هست که قراره با هم ازدواج کنیم اما این مشکل من خیلی نگرانم کرده بعضی موقع ها تحریک میشم اما نعوظ رخ نمی ده خواهش می کنم راهنماییم کنید ممنونتون میشم .. دکتر کیانی هم اسنترا 50 هر شب و 3 ساعت قبل نزدیکی رو تجویر کردن برام ..ایا خوبه اسنترا ؟ عوارض نداره ؟ چجوری می تونم این مشکل و بر طرف کنم ؟
    با تشکر ..
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر من شما نیاز به دارویی ندارید اینحالت های شما ریشه روانی دارد و بتدریج و با اعتماد به نفس بهتر می شوید و استفاده از هیچکدام از این داروها ا توصیه نمی کنم
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 203 مشاهده پرسش
    باسلام و تشکراز شما برای جوابتون آقای دکتر شغل من رانندگی هست وضربه ای هم نخوردم امانمیدونم چی شده یک نمونه قرص هم ازداروخانه گرفتم به نام فکرکنم لوویگ اما هیچ فایده ای نداشت ومتاسفانه نمی توانم به دکتر مراجعه کنم ازشما خواهش می کنم دارویی هم به من معرفی کنید چربی خون وقندهم ندارم و آلتم توخواب هم مثل قبل نیست و اصلا راست نمیشه و اندازه اش هم از قبل کوچکتر شده وهمین مسئله برام خیلی نگران کننده است و 29 ساله هستم قبلا حتی با حرف زدن شدیدا تحریک میشد وکاملا راست میشد اما الان اصلا این طور نیست خواهش میکنم دارو هم به من معرفی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      سلام
      شما می توانید از قرص تادالافیل استفاده کنید
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر