انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (130 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محسن شنبه ۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
    سلام و سپاس از زحمات شما
    من 5 ماه پیش عمل هیدروسل انجام دادم و الان با گذشت 5 ماه ناحیه بخیه هایم در زیر شکمم بی حس است ( فقط قسمتی که بخیه خورده با اطرافش )می خواستم یدانم طبیعی است یا خیر ؟
    وبرای چه اینگونه شده است و چه مدت بعد برطرف می شود؟
    از زحمات شما ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله این حالت طبیعی است چون حین برش پوست ممکن است عصب های حسی سطحی پوست آسیب ببینند
  • تصویر کاربر Em شنبه ۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام. چند روزیست ضایعه ای که در تصویر مشاهده میکنید روی تنه آلت تناسلی بنده ایجاد شده که همراه با خارش و بدون درد بوده، سطح پوست تاول مانند و صورتی رنگ می باشد. نام و نوع بیماری و درمان آن از نظر شما چیست؟ آیا واگیردار است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      بدون معاینه نمی توان تشخیص و نظری را مطرح کرد بهتره حضوری به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    مصرف قرص سیتالوپرام برای ترک خود ارضاعی بدون دستور پزشک مجاز است .عوارض خاصی ندارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر مجاز نیست بهتره تحت نظر پزشک استفاده کنید
  • تصویر کاربر علیرضا جمعه ۲ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.من 40 سالمه الت من در حالت نعوظ 10 سانت است وبه همین دلیل همیشه در مقاربت احساس ناتوانی میکنم.ایا احتیاج به عمل دارم واگر بله هزینه این عمل چقدره؟
    ممنون میشم جوابم را بدهید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      سلام
      با عمل نمی توان آلت را بزرگ کرد و 10 سانت نرمال محسوب می شود گرچه می تواند برای طرف مقابل رضایت بخش نباشد
  • تصویر کاربر حسين پنجشنبه ۱ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دكتر عزيز
    پسري هستم 22 ساله حدودا 10 سال ميشه كه باد فتق كشاله ران(سمت راست) داشتم و وقتي كار سنگين انجام ميدادم و يا در طول روز زياد خم و راست ميشدم يك نقطه از كمرم(سمت راست پشت) بسيار درد ميكرد و دردشم استخوان نيست مثه يه رگي كه كش برميداره و خيلي اذيتم ميكنه هالام كه باد فتق عمل كردم بازم خوب نشده ايا ربطي به باد فتق داره يا نه؟به چه دكتري مراجعه كنم با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      سلام
      به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید بعیده ارتباطی به فتق تان داشته باشد
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر