انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (130 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۱۸ فروردین ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 83 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت حضرتعالی من حدود بیست روزی میشه که در حالت نعوظ ب نوک آلتم فشار آوردم و الان دور ختنه گاهم تورم کرده به عرض یک سانتی متر . به علت تعطیلات عید نتونستم به دکتر متخصص مراجعه کنم لذا به اورژانس پزشک عمومی که مراجعه کردم یکی فرمودند چیز خاصی نیست یکی دو روزه خوب میشه و یکی از دکترا هم فرمودن که احتمال شکستگی داره . اما هیچ دردی نداره سوزش ادرار نداره . فقط پوستش ورم کرده که دکتر دومی فرمودن پارگی سرخرگ میتونه باشه مشکلی نیس به مرور زمان خوب میشه . میشه راهنماییم فرمایین که آیا شکستگی هست یا نه ؟ هیچ گونه کبودی هم روی آلتم دیده نشده . اما در حالت نعوظ در آن قسمتهایی که سرخرگ زیر پوست که دکتر فرمودن پاره شده ذره ای احساس درد دارم . و هنگام دوش گرفتن و تماس با آب گرم نسبتا خوب میشه لطفا راهنماییم کنین با تشکر و آرزوی سلامتی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۸ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      خير شكستگي نيست
  • تصویر کاربر بامداد پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 122 مشاهده پرسش
    پژمان نیاکی: جناب آقای دکتر جباری عزیز سلام در خصوص کجی آلت تناسلی پسرم و اینکه آیا نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر، خدمت رسیدیم و شما با معاینه اولیه فرمودید نیازی احساس نمی شود ولی برای اطمینان قرار شد عکس حالت نعوظ آلت را ارسال کنیم، خواهشمندم نظر کارشناسی تان بفرمایید، سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      در عكس هاي ارسالي انحناي واضح و جدي ديده نمي شود به نظرم پسرتان بيش از حد حساس شده است.
  • تصویر کاربر حمیدرضا پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 128 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب بنده سال هاست ک به دلیلی که چند سال پیش بود استرس بهم وارد شد و برام شرطی شد که هرموقع در شرایطی قرار بگیرم ک نتونم برم دستشویی یا تحت فشار روانی باشم تکرر ادرار یا به نحوی باعث فشاری ک منو مجاب به دستشویی رفتن میکنه سالهاست با این داستان دستو پنجه نرم میکنم و الان ک 28 سالمه واقعا برام تعجبه ک چرا نتونستم این معضل رو حل کنم خواهش دارم راهی رو بهم نشون بدین چون هرموقع تحت فشار و استرس قرار میگیرم به این شکل میشم و واقعا تحمل اینکه تو یه شرایطی باشی و نتونی دستشویی بری واقعا سخته
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      توصيه مي كنم با مراجعه به روانشناس ببشر در زمينه كنترل استرس اقدام كنيد با اينحال مي توانيد در زمان هايي كه احتمال استرس هست از داروهايي كه احساس ادرار را كمتر مي كنند مصرف كنيد مثل قرص تولترودين يك يا دو ميلي.
  • تصویر کاربر نسیم چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 86 مشاهده پرسش
    با سلام،پسرم سه سال و هشت ماهشه،هیدروسل خفیف بیضه سمت چپ داره،دکتر گفته باید عمل بشه،میخواستم بدونم این عمل واجبه؟ اگر عمل نشه چه اتفاقی می افتد
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      سلام
      اگر حجم هيدروسل در طول شبانه روز ثابت باشد و با گريه و .... حجم آن كم و زياد نشود نياز به درمان نيست ولي اگر حجم هيدروسل در طول شبانه روز كم و زياد مي شود توصيه به درمان مي شود.
  • تصویر کاربر عطا چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 167 مشاهده پرسش
    سلام دكتر.من خيلي روي بيماريهاي جنسي حساسم و وسواس دارم. هفته ي پيش با دوست دخترم رابطه داشتم(رابطه دهاني هم داشتيم) و اون روز يه مقدار ايشون مشكوك بود كه لبش تبخال داره ميزنه ولي زخم خاصي نداشت و هنوز التهابي ايجاد نشده بود تو روزهاي بعد هم موردي ديده نشد ولي چون يه شوك عصبي بهش وارد شده بود اين حس رو داشت حالا من شديدا استرس دارم كه نكنه موردي بوده و به من منتقل شده باشه. الان ٣ روز ميگذره و من نشونه ي خاصي مبني بر تبخال نداشتم. خيلي نگران شديم،تا به حال هم اصلا تبخال نزدم (٣٠ سالمه). خواستم ببينم راهي هست كه خيالم راحت بشه. با ازمايش ميشه مطمين شد از سلامتم؟يا اصلا تبخال تناسلي با تبخال لب ايجاد نميشه، ممنون ميشم راهنمايي كنيد..با آزمايش خون ميشه مطمين شد از سلامت؟ كه اگه ميشه بيام خدمتتون برام بنويسيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      سلام
      تبخال دهاني هم ممكن است باعث تبخال در ناحيه تناسلي شود. با آزمايش خون مي توان متوجه اين قضيه شد ولي چون علايمي نداريد نيازي به آزمايش نيست.
    2. تصویر کاربر عطا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      ممنون دكتر از جوابتون. يعني اگه مشكلي برام پيش اومده بود و ويروس بهم منتقل شده بود طي چند روز علاقم پوستي بروز ميكرد؟ و اينكه الان ضايعه پوستي ندارم خيللم راحت باشه؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      سلام
      دوره نهفته اين بيماري بين ٢ تا ١٢ روز هست لذا در صورت آلودگي احتمالي هنوز احتمال بروز علايم هست.
    4. تصویر کاربر عطا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      خيلي خيلي ممنون
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      موفق باشيد
    6. تصویر کاربر عطا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      دكتر ببخشيد باز مزاحم ميشم. يكمي تحمل اين دو هفته سخته?? من الان بعد ٣ روز اگه آزمايش خون بدم آيا صحيحه؟ يا آزمايش هم بعد از ١٢ روز از ورود ويروس قابل استناده؟
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      شما خودتان به تبخال دهاني ميتلا هستيد.
    8. تصویر کاربر عطا چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      من نه. تا حالا نزدم تبخال
    9. تصویر کاربر عطا چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      ٢ هفته منظورم اين بود كه سخته صبر كنم تا ببينم نشونه پوستي ميبينم يا نه.
    10. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      هرجور كه صلاح مي دانيد آزمايش HSV type 1-2 IgG and IgM مي باشد.
    11. نمایش سایر 9 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر