آیا سرطان کلیه کشنده است؟(فیلم)

در این مقاله مطالعه می کنید:

 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.5/5 - (21 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر amir شنبه ۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    با سلام.من 25 سالمه الان 2 ماهی میشه کلیم درد میکنه.1ماهه پیش نزد دکتر متخصص رفتم وعکس و سونوگرافی وازمایش ادرارو خون هم دادم خوشبختانه سالم بود.نظر دکتر این بود که داخل روده عفونت داره.و قرص هیوسین ان-بوتیل بروماید و مترونیدازول تجویز کرد بعد مصرف 1 هته بهتر شدم.ولی بعد یه هفته از نظر جنسی تحریک شدم و خود ارزایی کردم حالا دوباره این درد در ناحیه کلیه شروع شد.در ضمن هر وقت که فیلمهای تحریک امیز میبینم این حالت میشم.به نظر شما مشکل من چیه؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳ اسفند ۹۲( 1 دهه پیش)
      سلام
      با توجه به اینکه دردهای بیضه می توانند به پهلوها منتشر شوند و با توجه به اینکه درد شما با تحریکات جنسی ایجاد می شود لذا ممکن است منشا درد شما از بیضه باشد
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر