لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: 2020/05/22

بخشی از درآمد حاصل از مشاوره پزشکی صرف امور خیریه می شود.

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید آقای دکتر طاعات قبول
    پدر من ۵۰ سال سن دارد در ۲ سال گذشته درد زیر شکم وبیضه و تکرر ادرار به دکتر رفتن آزمایش psa =6.3 سری اول بعد از ۴۰ روز مصرف دارو psa =8.5 دوباره داروی جدید بعد از ۳۰ روز psa = 6.6 دوباره دارو بعد از ۴۰ روز psa =8.5 دکتر فرستاد برای نمونه که جواب نمونه رو براتون میفرستم که گفتم یه مقدار ریزی بدخیم داره اما تحت نظر باشه دوباره با مصرف دارو برج ۱۲ psa =0.5 رسید الان که برج ۲ هست ما برای چک کردن psa =5.9 و free psa=1.11 رسیده آقای دکتر ما الان چکار کنیم یه وقت بدخیم عود نکنه بزنه به استخوان و بدنش ما خیلی استرس داریم آیا رادیکال درمانی بشه یا نشه ؟ خطرناک هست یا نیست
    اما الان خیلی کم سوزش ادرار و تکرر ادرار در شب ندارن و احساس بهبودی میکنن
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 1 ماه پیش)

      سلام

      به نظرم ابتدا لام ها را بدهید مرکز دیگری بازخوانی کنند

  • تصویر کاربر یونس پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    بنده ۳۳ سال سن دارم . مدتی است احساس درد در التم میکنم و در پایان ادرارم به صورت قطره قطره دفع میشود البته تکرر ادرار ندارم . البته و متاسفانه در جوانی به خودارضایی مبتلا بودم . آیا دچار بزرگی پروستات شده ام . خواهش میکنم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 1 ماه پیش)

      سلام

      بیشتر علائم التهاب پروستات یا اصطلاحا پروستاتیت شده اید بهتره سونوگرافی و آزمایش بدهید و سپس دارو استفاده کنید

  • تصویر کاربر شاهمرادی یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹( 2 ماه پیش) مشاهده پرسش
    دکتر جان سلام مردی هستم 53 ساله و متاهل بخاطر سوزش ادرار به پزشک ارولوژی در شهر خودم کرمانشاه مراجعه کردم و سونوگرافی و آزمایش نوشت توی سونو حجم پروستات 72 دیده شده و در آزمایش psa مساوی 21
    دکتر برام چرک خشک کن زیادی نوشته تا بعد یک ماه دوباره آزمایش تکرار شه و گفته باید جراحی کنی و عقیم میشی و نعوذ نخواهی داشت آیا راه و روش درمانی وجود داره که نعوذ رو از دست ندهم؟ و خطر سرطان چقدر برای من مطرح هست منتظر پاسخ شما هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹( 2 ماه پیش)

      سلام

      پرتودرمانی هم می توانید بکنید ولی در این روش درمانی هم احتمال تاوانی جنسی هست
      گاهی بالا رفتن PSA بدلیل عفونت هست باید صبر کرد ببینیم PSA با آنتی بیوتیک پایین می آید یا خیر

  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر گرامی چند روزه پیش دردی داشتم مثل زمانی که چیزی به بیضه ها بر خورد می‌کند که همراه با احساس دفع ادرار و مدفوع بود با خوردن یک مفنامیک درد آرام گرفت و کم شد ولی هنوز بعضی اوقات این حس را دارم ولی نه به آن شدت. درد از پشت بیضه ها شروع و به عقب کشیده می شود ضمنا سن من 40 سال است.. نظر شما چیست یعنی ممکن است از پروستات باشد.... با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 1 ماه پیش)

      سلام

      هم ممکنه از پروستات باشه هم خود بیضه لذا بهتره با سونوگرافی و ازمایش چک شوید من باب احتیاط

  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹( 2 ماه پیش) مشاهده پرسش
    35 سال دارم و حدود 50 روز پیش احساس میکردم که ادرار کامل تخلیه نمیشود و مجبور بودم زیاد دستشویی بروم
    سفکسیم مصرف کردم که علایم 100 درصد بر طرف شد ولی بعد از 5 روز دوباره برگشت و به حالتی که موقع انزال احساس خارش داشتم
    دوباره سفکسیم مصرف کردم و خوب شدم ولی دوباره علائم برگشت که سیپروفلوکساسین مصرف کردم و بعد از یک روز مصرف هیچ علامت دیگری نداشتم،سیپروفلوکساسین را ادامه دادم و بعد از حدود یک هفته علایم خارش و مور مور شون نیمه بالایی الت داشتم
    تاوانکس مصرف کردم دو هفته که 90 درصد خوب شدم و در ادامه الان سه روزه که اوفلوکساسیم مصرف میکنم و احساس خارش خفیف نیمه بالایی الت و مور مور شدن دارم
    و بعد از ادرار ی مقدار بهتر میشه.
    دارو را ادامه دهم یا عوص کنم یا کار دیگه ای باید انجام بدهم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹( 2 ماه پیش)

      سلام

      چقدر دارو خوردید و عوض کردید تعویض زیاد دارو باعث مقاومت دارویی می شود به نظرم همین دارو را ادامه دهید حداقل یک ماه

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
شرکت طراحی سایت پزشکی و سئو همیار سیستم