واریکوسل – پرسش 184372

• تصویر کاربر فاتح چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 420 واریکوسل
    سلام خسته نباشید همسر من تو سونوگرافی مشخص شد واریکوسل گرید ۱ سمت راست داره و گفتن ک عمل و یا درمانی لازم نداره اما هنگام رانندگی یا نشستن زیاد بشدت درد در ناحیه بیضه ها احساس میکنه برای رفع درد هیچ روشی غیر از عمل وجود نداره؟؟؟
    و اینکه چند درصد ممکنه واریکوسل گرید ۱ سمت راست روس باروری تاثیری بزاره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

دردش ربطی به واریکوسل نداره منشا درد احتمالا از کمر هست لذا هر 1 تا 1 و نیم ساعت که می نشیند بایستی 5 تا 10 دقیقه نرمش کمر انجام بده. تاثیر واریکوسل گرید 1 روی باروری خیلی کم هست. در نهایت برای درمان واریکوسل راهی بجز جراحی نیست.

2. تصویر کاربر فاتح سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)
      هیچ راهی برای اروم کردن درد نیست ؟ مسکن خاصی میشه مصرف کرد؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

کپسول سلکسیب 200 میلی هر 12 ساعت یا شیاف دیکلفناک 100 میلی هر 12 ساعت