التهاب مجرای ادرار – پرسش 231689

• تصویر کاربر احمدی چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مجاری ادرار
    سلام آقای دکتر
    وقت شما بخیر
    آقای دکتر بنده بعد از عمل و کشیدن سوندها مشکل التهاب داشتم برای بنده سیستوکوپی انجام دادید و مجدد سوند گذاشتید، بعد از کشیدن سوند اون مشکل سوزش شدید و کاهش حجم ادراری ک به صورت نوسانی داشتم حدودا 80 درصد برطرف شد اما حدود 20 درصد از این مشکل همچنان باقی مونده
    فکر میکردم با مصرف دارو بعد از کشیدن سوند این 20 درصد هم از بین بره اما خب الان 8 روز از کشیدن سوند میگذره که همچنان هم دارو مصرف میکنم (قرص فنازوپیریدین، قرص سفیکسیم) اما این مشکل برطرف نشده.

حالا خواستم بدونم پیشنهاد شما بابت رفع این مشکلی که باقی مونده چی هست؟ آیا نیاز به سیستوسکپی و سوند گذاری مجدد هست یا این مشکل با دارو رفع میشه و همچنان دارو مصرف کنم؟
    یا داروی جدیدی تجویز میکنید؟
    1. تصویر کاربر احمدی چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      یکسری دارو برای رفع التهاب جراحی وجود داره مثل کپسول آناهلث یا قرص ویتامین c
      آیا این داروها در‌ کنار داروهای اصلی به رفع التهاب باقی مونده کمکی نمیکنه؟
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰( 2 سال پیش)

با اناهیل و ویتامین سی موافقم. نیازی به سوندگذای مجدد در حال حاضر نمی بینم

3. تصویر کاربر احمدی چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      اگر نحوه مصرف این دو دارو رو هم بگید ممنون میشم