لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: 1399/09/04

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

پروستات - پرسش ۲۰۵۳۲۸

  • تصویر کاربر عابی جمعه ۳۰ آبان ۹۹( ۳ ماه پیش) تعداد بازدید: ۱۱۲ بیماری های پروستات
    سلام وقت بخیر آقای دکتر
    من چن سال پیش رفتم دکتر آزمایشو مراحل پزشکی گذروندم... گفتن پروستات عصبی هست... دارو مصرف میکردم..‌‌ چن سال است که داروها کنار گذاشتم...الان بعضی مواقع بالای مثانه سمت چپ درد میگیره... و باعث میشه زود ارضا بشم...و ادرارم هم کم کم میاد... بعد از اینکه ادرارم تموم میشه میخوام بلند شم دباره چن قطره میاد.... یه لطفی کنید یه دارویی معرفی کنین من بخورم.عکس نتیجه اورولوژی براتون میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳۰ آبان ۹۹( ۳ ماه پیش)

      سلام
      باتوجه به نوار مثانه به عمل آمده مشکل شما جنبه روانی داشته و بایستی بیشتر به روانپرشک مراجعه نمائید ایمی پرامین و استبرا ( در گوگل سرچ کنید) میتونه کمک کننده باشد

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
شرکت طراحی سایت پزشکی و سئو همیار سیستم