لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: 2020/05/22

بخشی از درآمد حاصل از مشاوره پزشکی صرف امور خیریه می شود.

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

کاهش میل جنسی به علت پروستات - پرسش 183046

  • تصویر کاربر امین سه شنبه ۶ خرداد ۹۹( 1 ماه پیش) بیماری های پروستات
    سلام
    من 30 سالمه حدودا 4سال ازدواج کردیم یک سال بعد از ازدواج میل جنسی ام کم شد دکتر رفتم گفت التهاب پروستات داری و آنتی بیوتیک و داروی دیگر از جمله یک آمپول تسترون دادند و تادالافیل من استفاده کردم برای 6 ماه منتها بهبودی نیافتم بعد یکسال دکتر دیگر رفتم آزمایش پروستات دادم مشکل در ازمایش نبود ولی سونوگرافی پروستات من رو با حجم 50 نشون میداد من هنوز سوزش ادرار کمی دارم ولی مشکل تکرر ادرار یا شب اداری ندارم و میل جنسی ام ضعیف شده برخلاف سابق و دچار خستگی جنسی ام و برای اطمینان از رابطه جنسی همچنان تادالافیل مصرف می کنم و کمی هم زود انزالی دارم و هنوز بچه ندارم و بابت این قضیه هم نگرانم لطفاً کمکم کنید در ضمن مشکل معده دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ خرداد ۹۹( 1 ماه پیش)

      سلام

      بی میلی جنسی در سن شما بیشتر جنبه روانی دارد لذا توصیه می کنم ابتدا آزمایش هورمونی دهید و اگر‌نرمال بود به دکتر علی شیخ الاسلامی مراجعه کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
شرکت طراحی سایت پزشکی و سئو همیار سیستم