به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

خودارضایی – پرسش 254586

  • تصویر کاربر ….. دوشنبه ۲۳ آبان ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 256 خودارضایی
    سلام دکتر من ۱۷ سالمه و ۲ سال قبل قبل خودارضایی میکردم و کلا از اون موقع آلتم مقداری حساس بود تا همین چند ماه قبل متاسفانه فیلم های تحریک کننده نگاه میکردم که هنگام دیدن آن آلتم تا حد زیادی به نعوظ میرسید و ماده چسبناک بی رنگی از آن خارج میشد البته الان نمیبینم اما از اون موقع کلا پوست آلتم مشکل داره و چند تا ترک داره علاوه بر این آلتم حساس شده و بار ها شده آلتم به نعوظ برسه و در اثر برخورد با شلوار در آلتم یک حسی ایجاد میشود دارویی وجود ندارد که استفاده کنم؟ چون واقعا اذیت کننده هست لطفا یه راهکاری بگین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۳ آبان ۱( 1 سال پیش)

      سلام

      برای ترک های پوست می توانید از کرم های مرطوب کنند استفاده کنید ولی برای مورد دوم دارویی وجود ندارد.

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید