تبخال تناسلی داخلی و عفونت ترشح بد بو – پرسش 79700

• تصویر کاربر نرگس جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 711 زگیل تناسلی
    سلام حدود 2،3 سال پیش به دلیل عفونت که ترشحات زیاد و بوی بدی داشت به پزشک مراجعه کردم پس از معاینه گفتن تبخال تناسلی داخل واژن هستش قرص دادن گفتن اگر باز برگشت دوباره بیا!! رفع کرد ترشح و بوی بد رو ولی بعد 2،3 ماه برگشت! همین روال هر چند ماه یه بار تکرار میشد و به پزشکم مراجعه میکردم در آخرین ویزیتم آزمایش پاپ اسمیر گرفتن ازم که الآن حدود 8 ماه میگذره دوباره عود کرده باید برم! 1) این توضیحاتی که دادم نشون دهنده چه مشکلی هستش؟ 2)به من گفته شده این مسئله تا آخر عمرم باهام هست فقط میشه کنترلش کرد درمان قطعی نداره و ممکنه هر چند وقت یبار عود کنه برگرده عفونتم واقعأ اینطوریه؟ هیچ درمان قطعی نداره؟ 3) اگر درمانی داره لطفأ هزینه های درمانشم بگین؟
    لطفأ راهنماییم کنید در دوران نامزدی هستم این مسئله عفونتی که هی پیش میاد باعث میشه خجالت بکشم فاصله بگیرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 6 سال پیش)
      تبخال تناسلی بیماری است که گرچه خطرناک نیست ولی تا آخر عمر با فرد مبتلا خواهد ماند و هر از چندگاهی عود می کند هر چه سیستم دفاعی قوی تر باشد فواصل عود کمتر است و حتی به بیش از یکسال خواهد کشید و درمان قطعی ندارد. مصرف آسیکلوویر در روز اول شروع عود بیماری باعث کوتاه شدن دوره ی بیماری می شود