مجرا ادرار – پرسش 135864

• تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۳ دی ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 161 مجاری ادرار
    با سلام.آقای دکتر .بنده چهار ماه است دچار درد و حالت تحریکی ادراری در کلاهک آلت هستم.که با هر درد ویا تحریک مجاری حس ادرار به من دست میدهد و دچار تکرر ادرار میباشم درحالیکه از ناحیه مثاته و پروستات هیچگونه دردی احساس نمیکنم و بعضی مواقع درد در حالت خفیف به سمت بیضه چپ میزند.و بنا بر تجویز همکارتان عکس ام آر ای گرفتم که به فرموده پزشک معالج این درد و تکرر ادرار ناشی از جابجایی مهره ستون فقرات در پشت سینه می باشد.درحالیکه هیچگونه دردی از ناحیه کمر یا سینه احساس نمیکنم.سیستوسکوپی التهاب مخاط مثانه و مجرای خلفی رانشان میداد ولی هرگونه دارویی راکهدخوردم افاقه نمیکند.آیا به نظر جنابعالی اینگونه دردها می تواند ناشی از آسیب به اعصاب ستون فقرات و اعصاب و روان باشد لطفا راهنمایی کنید که برای ادامه درمان به چه پزشکی مراجعه نمایم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۳ دی ۹۷( 5 سال پیش)

آیا به نظر جنابعالی اینگونه دردها می تواند ناشی از آسیب به اعصاب ستون فقرات و اعصاب و روان باشد؟…………………….بله

لطفا راهنمایی کنید که برای ادامه درمان به چه پزشکی مراجعه نمایم…………………به روانپزشک یا متخصص مغز و اعصاب