التهاب مزمن پرستات – پرسش 127778

• تصویر کاربر محمد سه شنبه ۶ شهریور ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 213 بیماری های پروستات
    با سلام و عرض احترام
    مدت 7 ماه است که با مشاوره حضرتعالی تحت درمان التهاب پرستات هستم .پیرو پاسخ حضرتعالی به سوال با کد e76wn3125175 که فرمودید ترازوسین را ادامه دهم. جناب دکتر در اوایل درمان ترشحات مجرا داشتم (با کمی زور زدن پس از ادرار) که اکنون پس از بهبودی نسبی باز هم برگشته که این مساله و تکرر ادرار برایم ازار دهنده است . لطفا راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۵ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      اگر ترشح دارید انتی بیوتیک را هم اضافه کنید
    2. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۵ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      جناب دکتر با عرض پوزش
      بطور مدام احساس تحریک به زور زدن پس از ادرار دارم که منجر به ترشحات چسبناک می گردد. ایا اینها عفونت است؟
    3. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۵ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      جناب دکتر با عرض پوزش
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      اگر با زور زدن ترشح در انتهای ادرار دارید عفونت نیست