به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

عرق زیاد – پرسش 173165

  • تصویر کاربر صالحی سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 265 بیماری های پروستات
    سلام وقت بخیر،پدرم ۷۶ ساله هستند که مثانه اش غیرفعال شده و همچنین psaخونش با تزریق میکرورلین کنترل شده زیرا با تشخیص پزشک امکان عمل نداره بخاطر ضعیف بودن،بعلت عوارض تزریق هر ۱۵ دقیقه دچار تعریق زیاد و تپش قلب میشه، آیا روش درمانی جایگزین یا خلاصی از تعریق وجود دارد؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام

      اکثر داروهای هورمونی این عوارض را دارند میشه بجای آن از قرص بیکالوتاماید هم استفاده کرد گرچه اونهم عوارض خاص خود را دارد

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید