لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: 2019/09/22

التهاب پروستات - پرسش 159870

  • تصویر کاربر محمدحسین شنبه ۶ مهر ۹۸( 3 ماه پیش) بیماری های پروستات
    سلام ببخشیدمزاحم شد رفتم دکترسونوگرافی کردگفت خودارضایی کردی باعث التهاب پروستات شد داروی پروستاتان وقرص افلوکساسین ۳۰۰داد اگرخودارضایی ترک کنم التهاب پروستات خوب میشه وسایزش نرمال میشه ممنون بابت جواب دادنتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مهر ۹۸( 3 ماه پیش)

      سلام

      نمیشه بطور قطع گفت خیلی اوقات قطع خودارضایی باعث بهبودعلائم می شود

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
شرکت طراحی سایت پزشکی و سئو همیار سیستم