عدم تخلیه مثانه و تکرر ادرار – پرسش 128925

• تصویر کاربر م.آ پنجشنبه ۲۹ شهریور ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 179 بیماری های مثانه
    عرض سلام و ادب کد رهگیری c85yx8128920
    ببخشید فراموش نمودم عرض نمایم حدود سه هفته است بعد عفونتی باکتریایی که داشتم که یک هفته است در حال درمان هستم و همچنین فعلا سه جلسه بیوفیدبک داشتم
    جدیدا پس از تخلیه ادرار چند لحظه احساس درد خفیف و فشار در ناحیه شکم قسمت مثانه دارم و کمی بعد رفع میشه تا تخلیه ی بعدی این اتفاق می افتد.
    بنظر شما استاد بزرگوار مربوط به عفونتم هست یا بیوفیدبک؟ عدم تخلیه مثانه به عفونتم ربطی ندارد سالهاست تکرر ادرار دارم و عفونت نداشته م. بنظر پزشک معالج عفونت فعلی بعلت باقیماندن دائمی ادرار در مثانه است.
    ممنون که لطفا راهنمایی م بفرمایید.
    در حال حاضر پزشک معالج ایران نیستند.
    خداوند حافظ شما استاد بزرگوار باشد.
    سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۹ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      به نظرمن مشکل شما ناشی از عفونت نیست و برعکس مشکل فعلی می تواند باعث عفونت شود