بزرگ شدن پروستات و ایجاد هماچوری در آلت – پرسش 10314

• تصویر کاربر مجید یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 210 بیماری های پروستات
    با سلام
    جناب آقای دکتر پدر من قبل از عید به علت بزرگ شدن پروستاد به بیمارستان مراجعه میکنه و برایش سوند فیکس میگذارند ولی متاسفانه ایشان به علت درد شدید و نبودن کسی که ازش مراقبت کنه بدون اطلاع از این که باید سوند از مایع آبی که برای فیکس کردن به داخل سوندزده بودن با فشار زیاد الت خود خارج کرده و منجر به هماچوری داخل آلت گردیده و باعث شده که خون ریزی زیادی داشته باشد به صورتی که شب قبل مقدار 600 سی سی خون ریزی داشت که به بیمارستان بقیه‌ا.. اعظم بردیم در بیمارستان سونوگرافی شد و گفتند که پروستاد ایشان بزرگ شده ولی علت خون ریزی داخل آلت میبیاشد دوباره برایش سوند گذاشته و مارا مرخص کردند
    آیا ایشان نیازی به عمل جراحی برای این که به صورت موقت ادرار را از قسمت دیگه ای بجز آلت خارج کند و آلت را موقطا فیکس کنند تا این زخم ها خوب شوند دارند یا خیر لطفا کمک مان کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ اردیبهشت ۹۴( 9 سال پیش)
      اگر می تواند تحمل کند بهتر است سوند مجر را داشته باشد در غیر اینصورت می توان سوند را از شکم هم در داخل مثانه تعبیه کرد