لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: 1399/09/04

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

پروستات - پرسش ۱۷۴۰۱۵

  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( ۱۰ ماه پیش) تعداد بازدید: ۷۸ بیماری های پروستات
    سلام دکتر خسته نباشید
    بنده۲۲سالمه
    طبق مطالعاتی ک انجام دادم فک کنم ک داری التهاب پروستات هستم چرا که چندین سال هست ک خودارضایی میکنم و ب میزان زیادی جلوی خروج منیُ میگرفتم
    اکنون فک کنم چند سالی باشد ک رنگ منی بنده زرد رنگه شده
    و اخیرا در انزال های صورت گرفته شاهد لکه های خیلی ریز قهوه ای در منی بودم
    (دارای سوزش و داغی در ناحیه کیسه های بیضه هستم ک این علائم بعد از خودارضایی بیشتر شدت میگرد.)
    (درد خفیف زیر ناف ک ب صورت تقریبا همیشگی می باشد.)
    (و همچنین کمر درد ک این موردم همیشگی نمیباشد)

    دکتر از لحاظ ادراری و همچین در هنگام انزال هم دردی نندارم.
    لطفا ب بنده کمک کنید چیکار باید بکنم
    خیلی استرس دارم دکتر
    ممنون میشم از پاسخ کامل خدا خیرتان بدهد.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( ۱۰ ماه پیش)

      سلام
      آزمایش منی بدهید و سونوگرافی از سیستم ادراری و تناسلی

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
شرکت طراحی سایت پزشکی و سئو همیار سیستم