التهاب پروستات – پرسش 217200

• تصویر کاربر احمد چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 381 بیماری های پروستات
    سلام دکتر
    بنده حدودا یکسال پیش علایم التهاب پروستات داشتم
    درد آلت و سوزش ادرار و…
    یک دوره دو ماهه سیپروفلوکساسین 500 خوردم همه ی علایم رفت تقریبا
    منتهی تنها مشکلی که دارم اینه که صبح ها وقتی از خواب بلند میشم اگر بلافاصله برم دستشویی برای ادرار،ادرارم با تاخیر میاد یا خیلیی فشارش کمه،حتی ادرارم قطع و وصلم میشه
    این مشکلم در صبح اگر بعد از بیدار شدن از خواب مقداری راه برم تقریبا برطرف میشه و فشار ادرار به حالت تقریبا طبیعی برمیگرده
    نیازی هست کاری کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

خیر نیازی نیست اقدامی بکنید برای برخی از افراد اینگونه هست یعنی ادرار صبحگاهی با تاخیر میاد و بهترین کار همین اقدامی است که انجام می دهید یعنی مدتی صبر کنید تا به اصطلاح تمام اعضا و جوارح بیدار شوند و سیستم بدن سرحال گردد بعد بروید برای ادرار کردن. معمولا سن که به 40 نزدیک می شود کم کم این علامت ظاهر می شود