ورم والتهاب پروستات – پرسش 27231

• تصویر کاربر محمدجعفری شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 176 بیماری های پروستات
    باسلام خدمت جناب آقای دکتر جباری :مشکل اینجانب که حدود 5 سال از شروع آن می گذرد مربوط به علائمی که در مقاله ورم پروستات ذکر نموده ایدمیباشد که با سوزش ادرا شروع میشود ودر ادامه باعث خروج عفونت می گردد وعلائمی همچون آنفلانزا (تهوع، تب ودرد..)درد زیر شکم وفاصله بین بیضه ومقعد همراه است وهمچنین احساس درد در مجراومسیر خروجی ادرار که با فشار انگشت بیشتر حس می گردد.با توجه به اینکه پس از هربار مراجعه به دکتر آنتی بیوتیک تجویز میگردد ودر آزمایشات وسنوگرافی علتی مشخص نگردیده و پس از مدتی دوباره عود می گرددبصورت مزمن در آمده است خواهشمند است جهت درمان ارائه طریق فرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
      توصیه می کنم آزمایش ادراری glass 4 انجام دهید که در آن در 4 لوله ی مجزا ابتدای ادرار, وسط ادرار, ترشحات ناشی از ماساژ پزوستات و انتهای ادرار بعد از ماساژ را کشت و آزمایش می کنند را انجام دهید.
      متاسفانه عفونت های مزمن پروستات راجعه بوده و هر از چندگاهی عود کرده و ناز به درمان مجددد دارد. انزال منظم، لگن آب گرم و ماساژ پروستات, استفاده از کاندوم در زمان نزدیکی مواردی است که به درمان موثرتر و کاهش دفعات عود کمک می کند