درمان التهاب مزمن پرستات – پرسش 118314

• تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 275 بیماری های پروستات
    با سلام و عرض ادب
    اينجانب با سن ٣٨ سال و به دليل التهاب مزمن پرستات ( اندازه پرستات ٣٧ سي سي و ساير ازمايشات نرمال ) چندين بار با حضرتعالي مشاوره داشتم كه به مدت سه ماه اوفلوكساسين و شش ماه ترازوسين مصرف كردم و هر ماه بهتر شدم كه از شما واقعا ممنونم . اكنون علايم خيلي كمتر شده ولي هنوز درمان قطعي نشدم . علايم باقيمانده به شرح زير است:
    -درد خفيف در الت و زير شكم ناحيه پرستات
    -گاهي درد و سوزش خفيف ادراري تا يك روز بعد از انزال
    -گاهي تكرر ادرار

٣- ايا سكس با همسر بدون كاندوم مي تواند دليل اين التهابات باشد؟

با تشكر ويژه از نظرات استادانه شما دكتر عزيز در اين مدت و ارزوي موفقيت و سلامتي
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷( 5 سال پیش)

١- توصيه حضرتعالي در خصوص ادامه درمان چگونه است؟ ايا بدون مصرف ترازوسين و با گذشت زمان وضعيت بهتر خواهد شد يا اينكه بهتر است ادامه دهم؟……………بهتر است ادامه دهید

٢- چرا گاهي ادرار زرد و كدر است و با مصرف مايعات بهتر مي شود؟ ايا علت زردي همان التهاب پرستات است؟……….بدلیل مصرف کم مایعات و تعریق زیاد هست و ربطی به پروستات ندارد

٣- ايا سكس با همسر بدون كاندوم مي تواند دليل اين التهابات باشد؟…………………………….احتمالش هست ولی بطور قطع نمی توان گفت
    2. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      دکتر عزیز درمان چقدر طول می کشد؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      ۶ ماه حداقل زمان هست ولی نمی توان حداکثرش را مشخص کرد
    4. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام و تشکر فراوان بابت پاسخ جنابعالی
      آخرین پرسش و عرض پوزش

با توجه به طولانی شدن درمان ( 6 ماه ) و عوارض دارو ، می توان ترازوسین رو به مقدار کمتر فرضا یک شب در میان استفاده کرد یا نیازی نیست ؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      بله میشه