درمان واریکوسل و فتق – پرسش 171449

• تصویر کاربر ابوالفضل دوشنبه ۵ اسفند ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 240 واریکوسل
    باسلام و احترام، به دلیل درد در ناحیه انتهای کشاله ران و بیضه چپ به یکی از پزشکان محترم اورولوژیست مراجعه کردم. بعد از معاینه، تشخیص شروع فتق داده شد و براساس سونوگرافی، واریکوسل گرید یک و هیدروسل خفیف. قرص سفیکسیم تجویز شد و درخواست آزمایش اسپرم. (جواب آزمایش و سونوگرافی به پیوست می باشد). خواهشمندم بفرمایید آیا نیاز به جراحی واریکوسل می باشد؟ جراحی فتق چطور؟ برای درمان هیدروسل و کاهش درد چه بکنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۵ اسفند ۹۸( 4 سال پیش)

به دلیل درد در ناحیه انتهای کشاله ران و بیضه چپ به یکی از پزشکان محترم اورولوژیست مراجعه کردم. بعد از معاینه، تشخیص شروع فتق داده شد و براساس سونوگرافی، واریکوسل گرید یک و هیدروسل خفیف. قرص سفیکسیم تجویز شد و درخواست آزمایش اسپرم. (جواب آزمایش و سونوگرافی به پیوست می باشد). خواهشمندم بفرمایید آیا نیاز به جراحی واریکوسل می باشد؟ ………………….خیر
      جراحی فتق چطور؟…………………..خیر
      برای درمان هیدروسل و کاهش درد چه بکنم؟………………………..برای هیدروسل کاری لازم نیست ولی برای درد می تواندی دوره 2 تا 3هفته کپسول سلکسیب 100 هر 12 ساعت استفاده کنید