پرستاتيت مزمن – پرسش 113472

• تصویر کاربر احمد شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 150 بیماری های پروستات
    با سلام و عرض تشكر فراوان

بنده ٣٧ ساله ،هستم. مدت ٣ ماه است كه دچار التهاب مزمن پرستات شدم. كه همه ازمايشات نرمال بود فقط پرستات ٣٨ سي سي مي باشد. و داروي اوفلوكساسين و ترازوسين تجويز شد كه با مصرف انها به مدت ٧ هفته خيلي بهتر شدم ولي كاملا خوب نشدم.

٢-درمان اين مشكل چگونه است.؟

٣- ايا داروي اوفلوكساسين باعث تكرر ادرار و درد ناحيه پرستات مي شود؟

4- براي كاهش عوارض انتي بيوتيك بر معده و گوارش چه بايد كرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      ١- بعد از ادرار با كمي زور زدن مايعي غليظ و چسبنده شبيه مني خارج مي شود كه كمي با سوزش و درد هم همراه است .و بسيار ازار دهنده است. ايا اين مايع مني است و بدليل عوارض داروها است يا عفونت و چرك ناشي از التهاب مي باشد؟……………….این ترشحات که در نتیجه زور زدن خارج می شود ترشحات پروستات و کیسه های منی است ولی حکم منی را ندارد و عفونت یا عارضه ی دارویی هم محسوب نمی شود و فرآیندی طبیعی است و نیازی به درمان ندارد.

٢-درمان اين مشكل چگونه است.؟ ………………..نیازی به درمان نیست

٣- ايا داروي اوفلوكساسين باعث تكرر ادرار و درد ناحيه پرستات مي شود؟……………………….خیر

4- براي كاهش عوارض انتي بيوتيك بر معده و گوارش چه بايد كرد؟……………………….از قرص رانیتیدین صبح و شب یکساعت قبل از مصرف افلوکساسین استفاده کنید