به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

وکیوم – پرسش 177779

  • تصویر کاربر مرتضی سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 112 آلت تناسلی
    سلام آقای دکتر
    من 34سالمه و اندازه التم در حالت نعوذ 11 سانته برا اینکه بزرگتر بشه تصمیم گرفتم وکیوم بخرم و استفاده کنم و بعد از چهار بار استفاده که تا 14سانت هم میرسید ولی حالا که استفاده میکنم بزور بلند میشه و احساس میکنم حس شهوتم هم کم شده و قبلا با یه فیلم نعوذ پیدا میکرد ولی الان نه
    بفرمایید احتمال داره عروق یا رشته های عصبیش آسیب دیده باشه
    اگه بله بفرمائید چکار کنم چه قرص یا پمادی مصرف کنم
    در ضمن نعوذ صبحگاهی هم دارم ولی مثل قبل محکم نیست و راحت فروکش میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 2 سال پیش)

      سلام

      بعیده آسیب جدی دیده باشد با مدتی استراحت دادن و عدم استفاده از وکیوم بتدریج بهبود می یابد

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید