اکوژن کلیه – پرسش 22260

• تصویر کاربر ارسلان شنبه ۲۹ آبان ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 28544 کلیه
    با سلام
    بنده 26 سال سن دارم ، در یک مدت 20 روزه هر روز به دلیل التهاب پروستات قرص تامسولوسین مصرف میکردم در طول درمان با تامسولوسین 6،7 باری انزال داشتم ولی بدلیل مصرف تامسولوسین هیچ منی خارج نمیشد (انزال خشک) پس از این تعداد انزال خشک کلیه سمت راستم به شدت درد گرفت که پزشک درخواست سونوگرافی داد که نتیجه به شرح زیر است .
    کلیه راست 4.6 * 9.7 سانتیمتر دارای شکل و پارانشیم نرمال است
    در سینوس کلیه راست ناحیه اکوژن بطول 2.8 میلیمتر دیده شده که نشان دهنده گروال ادراری است.
    کلیه چپ 3.9 * 10.6سانتیمتر دارای شکل و پارانشیم نرمال است
    هیدرونفروز ، هیدرویوتر مشاهده نشد
    مثانه دارای شکل نرمال و دارای ضخامت 5 م م است و درون آن آثاری از سنگ و توده مشهود نیست
    درون مثانه اکوهای پراکنده و فراوان دیده شده که میتواند ناشی از تغلیظ و یا عفونت ادراری باشد
    درون حفره شکم و لگن آثاری از تجمع مایع آزاد دیده نمی شود
    پروستات به ابعاد 3.3 * 2.7 * 3.7 سانتیمتر و حجم در حدود 17.5 سانتیمتر مکعب دیده شده که در کف مثانه پروجکشن ایجاد نکرده است.

توصیه شما در رابطه با درمان چیست؟ آیا جای نگرانی است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۹ آبان ۹۵( 7 سال پیش)
      ممکنه بدلیل دفع نشدن منی و تخلیۀ آن در مثانه منی ها به شکل توده ایی از چرکی در مثانه و کلیه ام تجمع کرده باشد و درد کلیه ناشی از این توده ی چرکی باشد ؟………………خیر ممکن نیست
      توصیه شما در رابطه با درمان چیست؟ آیا جای نگرانی است؟………………. به نظرم جای نگرانی نیست
3.6/5 – (8 امتیاز)