مشاوره – پرسش 7878

• تصویر کاربر علی جمعه ۱۹ دی ۹۳( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 244 بیماری های پروستات
    با سلام و احترام
    عرض خسته نباشید. ابتدا به خاطر پاسخگویی به پرسش اینجانب تشکر میکنم.
    با توجه به پرسش اول که از این قرار بود: ( بیست و هشت سال سن دارم و حدود دو سال هست که از التهاب پروستات رنج میبرم، عامل این مسئله تا جایی که میدانم جلوگیری از احتلام بوده و علائمی چون درد همیشگی در ناحیه پرینه خصوصا زمان نشستن، تکرر و سوزش ادرار در بیشتر اوقات، سوزش و درد بیشتر پرینه تا انتهای مجرای ادرار زمان اجابت مزاج باعث رنج هستن.
    با توجه به مراجعه به ارولوژیت و انجام آزمایش psa و کشت ادرار، که نتیجه نرمال بود داروی سلکسیب 500 تجویز شد و با مصرف دارو هیچ تغییری احساس نشد. با توجه به شغل بنده که دائما نشسته و روی صندلی میباشد استفاده از ابر یا فوم نیز چندان موثر نیست. ممنون میشم راهکار موثری رو پیشنهاد بدین.)
    پاسخ شما به این ترتیب بود:
    البته شاید مشکل شما فقط التهاب پروستات نباشد و مشکلات روده ای و هموروئید یا شقاق هم داشته باشید لذا مراجعه به متخصص گوارش را ابتدا توصیه می کنم.
    لازم به ذکر است که مشکل گوارشی بنده طی بیست و هشت سال عامل این مشکل نبوده _ حتی افزایش حجم پروستات زمان نشستن قابل تشخیص میباشد. دقیقا بعد از جلوگیری از احتلام (چند مرتبه) این عارضه ایجاد شده. ممنون میشم اگر واقعا راهکاری هست راهنمایی بفرمایید. با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ دی ۹۳( 9 سال پیش)
      اگر واقعا تشخیص پروستاتیت باشد بایستی داروه درمان التهاب پروستات را طولانی مدت استفاده کنید