لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: 1399/09/04

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

اختلال نعوظ - پرسش ۱۷۸۵۹۷

  • تصویر کاربر Hamid سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( ۱۱ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲۲ مشاوره
    با سلام
    بنده حدودا ۵۰ سالم هست بصورت حرفه ای ورزش بدنسازی میکنم و شدیدا رابطه جنسی فراوان و مکرر دارم اما از چندین ماه پیش یواش یواش برای حفظ نعوظ و همینطور تکرار سکس مجدد دچار اختلالاتی شدم کم و بیش و شروع به خوردم قرص ویزارسین کردم و تا حدودی حل شد این مشکل اما الان متوجه شدم چنانچه از این قرص استفاده نکنم حتی برای رسیدن به نعوظ کامل و حفظ نعوظ تا اخر حتی برای نوبت اول مشکل دارم به قولی انگار شرطی شدم تا قرص استفاده نکنم توانایی نعوظ و حفظ نعوظ ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید که به غیر قرص راهکار بهتر و اساسی وجود داره یا مصرف این قرص ویزارسین ادامه بدم یا قرص دیگه ای پیشنهاد میکنید و ایا ضرر نداره که همیشگی مصرف کنم ؟
    ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( ۱۱ ماه پیش)

      سلام

      سن که میره بالا بتدریج نیاز به قرص افزایش پیدا می کنه بویژه برای فردی مثل شما که تو این سن خیلی فعال هستید لذا گریزی بجز مصرف دارو نیست و همین مناسبه ولی با نصف ۵۰

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
شرکت طراحی سایت پزشکی و سئو همیار سیستم