به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

سردرد ناشی از قرصهای اختلال نعوذ – پرسش 171622

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 235 بیماری های جنسی
    با سلام و احترام و ارادت
    محمد هستم 42 ساله.
    سوال دارم از حضورتون:
    آیا واقعا هییچ راه حلی برای کاهش سردرد پس از مصرف قرصهایی مثل سیلدنافیل و ارکتو و سایر قرصهای درمان اختلال نعوذ وجود نداره؟
    خواهشمندم راهکار عنایت فرمایید.

    با سپاس بیکران
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۰ اسفند ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام

      خیر راه حیلی نیست. استامینوفن کدئین باهاش بخورید و دیگر اینکه حداقل دوز موثر را بخورید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید