کیست تخمدان – پرسش 134922

• تصویر کاربر آیلار شنبه ۸ دی ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 597 بیماری های مثانه
    Z V:
    من بر اثر درد در زیر دلم سونوگرافی انجام دادم و نتیجش این هست:
    ذرات ریز اکوژن شناور داخل مثانه رویت شد,(پیوری)؟
    شکل و اندازه و اکوژنیسیته رحم طبیعی بوده ابعاد آن در برش میدساژیتال 46*30میلیمتر است. ضخامت آندومتر 6میلیمتر می باشد.
    تصاویر فولیکول های متعدد با قرارگیری درنواحی پریفرال تخمدان با قطر 4الی 6میلیمتردر تخمدان چپ رویت می شود که در صورت داشتن علائم کلینیکی و آزمایشگاهی PCO را میتوان مطرح کرد . حجم تخمدان چپ 12 سی سی اندازه گیری شد. کیست با سپتاهای ظریف داخلی به قطر 53میلیمتر مطرح کننده کیست هموراژیک در تخمدان راست رویت شد. بررسی تخمدان راست از نظر PCO به دلیل اثر فشاری کیست مذکور مقدور نمیباشد.
    مختصری مایع در حفره کلدوساک خلفی رویت شد.
    می خواستم بدونم درمانش چجوریه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۸ دی ۹۷( 5 سال پیش)

بابت ذرات ریز اکوژن شناور داخل مثانه  اگر علائم ادراری دارید بایستی آزمایش کشت ادرار و کامل ادرار انجام دهید. برای کیست تخمدان بایستی به متخصص زنان مراجعه کنید

4/5 – (1 امتیاز)