لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۰۵/۱۹

مجاری ادرار - پرسش 143127

  • تصویر کاربر Dany سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸( 4 ماه پیش) مجاری ادرار
    سلام اقای دکتر خسته نباشید.من از تابستان سال پیش متاسفانه خودارضایی رو شروع کردم ولی الان خیلی کمترش کردم.از آبان به بعد یکم بیشتر خودارضایی کردم و قسمت مجاری ادراری من یکم پوستش آسیب دیده و پوستش نرم شده.وقتی که خودارضایی میکنم بدتر میشه.و یکم احساس سوزش میکنم در ادرار خصوصا بعد از خودارضایی حدود 1 روز.ممکنه که درگذشته استفاده از صابون باعث تحریک پوست شده باشه؟چطوری میشه این مشکل رو حل کرد؟ یه جوش ریز هم توی قسمت مجاری ادرارم هست(واضح نیس و توی مجاری ادراره)که وقتی خودارضایی میکنم یکم اذیتم میکنه ولی وقتی که چندین روز میگذره دیگه نمیسوزه.بنظرتون چطوری مشکلمو حل کنم.؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸( 4 ماه پیش)
      سلام
      ترک خودارضایی بتدریج مشکلات رو برطرف می کنه
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز دهید
4 (0%) 1 رای

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
طراحی سایت پزشکی با همیارسیستم