به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

ميل جنسي – پرسش 174363

  • تصویر کاربر فتح چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 264 بیماری های جنسی
    سلام عليكم
    26 سال است ازدواج كرده ام بچه دار نشده ايم از خيرش گذشتيم دو سال است بتدريج ميل جنسي ام كم شده بطوريكه اگر قرص تادالافيل 20 مصرف نكنم اصلا" ميل جنسي ندارم هنگام نزديكي خيلي استرس دارم چون احتمال ميدهم زودانزالي پيش بيايد و ضربان قلب م خيلي افزايش مي يابد البته بعضي از مواقع هم يا زودانزالي اتفاق مي افتد يا ارضاع نميشود و مني تخليه نشود و باعث افسردگي و شرمندگي خانم ميشود گرچه خانمم خيلي رعايت حال من و ميكند و هميشه دلداري ميدهد هيچ بيماري ندارم فقط كبدم چرب و گريد 2 است كمي هم اضافه وزن . 51 سال سن تحصيلات ارشد. شغل كارمند
    راهنمايي بفرمائيد متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام

      به نظر من بزرگترین مشکل شما استرسی است که بابت این قضیه دارید که با عث اختلال نعوظ می شود توصیه می کنم:

      ورزش کنید

      اگر اهل دخانیات هستید ترک نمائید

      اگر وزن مناسب ندارید با رژیم و ورزش به وزن مناسب برسید

      مشاوره روانشناسی برای کنترل استرس داشته باشید

      تادالافیل را ادامه دهید

      از قرص داپوکسین 30 میلی تا 60 میلی 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه برای کنترل زودانزالی استفاده کنید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید