احساس قطرات ادرار – پرسش 171110

• تصویر کاربر محسن یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 285 بیماری های پروستات
    با سلام.
    ۳۱ سالمه و تقریبا از اوایل امسال با احساس سوزش در قسمت کلیه و بیضه و همچنین احساس عدم تخلیه مثانه پس از ادرار به پزشک مراجعه کردم که با ازمایش تشخیص عفونت داده شد و سنوگرافی مثانه و کلیه هم مشکلی نداشت و حجم باقی مانده در مثانه هم عادی اعلام شد.پس از مصرف داروی تجویزی توسط پزشک مشکل سوزش حل شد ولی بعد از چیزی حدود سه ماه مشکل احساس چکه و نیاز به ادرار مجدد پس از ادرار رو دارم و این مشکل پس از نزدیکی با همسرم شدت بیشتری میگیره و هر بار تا چند روز بعدش خیلی اذیت میکنه.میخواستم بدونم ایا مشکل پروستاته؟هیچ گونه دردی احساس نمیشه و هیچ موردی هم در ادرار مشاهده نمیشه.فقط احساس چکه کردن و نم دار بودن آلت و همچنین احساس نیاز به ادرار مجدد بعد از انجام ادرار رو دارم.
    با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

هم میتونه از پزوستات و هم از مثانه باشد و اگر علائم آزار دهنده هست نیاز به بررسی مجد و درمان دارویی است