کوچک شدن بیضه – پرسش 95302

• تصویر کاربر امید پنجشنبه ۲۱ دی ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 317 آلت تناسلی
    با درود
    اینجانب در مهرماه به علت اپیدیدیمیت اورکیت به مدت 5 روز تحت درمان آنتی بیوتیک وریدی قرار داشتم و در بیمارستان بستری بودم
    بیضه سمت راست بود
    با وجود گذشت حدود 3 ماه از روند درمان و خوابیدن ورم بیضه ، متاسفانه هنور درد اندکی در بیضه خود احساس میکنم.و متاسفانه بیضه م کوچکتر شده و نرم تر شده.یعنی به سفتی بیضه چپم نیست.
    بنده پیشتر از این در حدود 13 سال قبل 3 بار عمل فتق انجام دادم و متاسفانه از مشکل خود ارضایی نیز رنج میبرم
    لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      وجود کمی درد طبیعی است و معمولا ناشی از التهابی است که از عفونت به یادگار مانده باشد و شاید با مصرف قرص دیکلوفناک 50 میلی هر 8 ساعت برای یک ماه شاید برطرف شود.
      برای بیضه ها نیز کاری نمی توان کرد ولی برای ارزیابی عملکرد بیضه ها می توانید آزمایش اسپرم انجام دهید.
      مشکل خودارضایی روی عملکرد بیضه ها تاثیری ندرد ولی از نظر روانی آثار مخربی دارد.