سوزش مجاری – پرسش 170318

• تصویر کاربر علی شنبه ۱۹ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 228 بیماری های جنسی
    سلام آقای دکتر، ۳۳ سالمه بعد نزدیکی با خانمم سوزش و درد تناسلی گرفتم. آزمایش ادرار و کشت خانمم منفی بود. تا حالا در ۲ دوره ۲۰ تا نیترفورانتوئین ۱۰۰ و ۱۵ تا آزیترومایسین ۵۰۰ + ۵ تا سفکسیم ۴۰۰ خوردم. علائم کمی بهتر شد اما کامل ریشه کن نشد و الان فقط سوزش و التهاب مجاری دارم تکرر ادرار ندارم، پروستاتم کمی بزرگ شده درد نداره قطره پروستاتان میخورم. دکتر سوم گفتن ۱ ماه تاوانکس ۵۰۰ روزی یکی و خوب نشد سیستوسکپی. تازه تاوانکسو شروع کردم. سابقه سنگ مثانه و کلیه ندارم و این مشکل مقاربتی غیر مشکوک و ناگهانی برام پیشومده. آیا خوب میشه؟ لطفا راهنمایی بفرمایید چه اقداماتی (شامل آزمایش، عکس، درمان و غیره) انجام بدم که به بهبودی کامل برسم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

بجز مواردی که پزشک تان توصیه کردند توصیه می کنم:

آب زیاد بنوشید

همسرتان هم درمان شوند حتی اگر علائمی ندارند