راه حل – پرسش 13658

• تصویر کاربر تیماج سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 144 مشاوره
    با سلام
    الف)1سال پیش رابطه ای داشتم بدون دخول و بدون لذت! درست 1 هفته بعد درد در لنگ سمت راست داشتم که امکان راه رفتن را برایم میسر نمیکرد و همچنین دانه ایی در بالای الت زیر شکمم ایجاد شده بود به رنگ زرد و همچنین دو لکه ی سفید رنگ کوچک در لنگ سمت راست به داخل نزدیک بیضه ها ایجاد شدن و لکه ای قرمز رنگ روی نوک الت به انازه ی تقریبا 1 سانت بوجود امده بود در طول این یک هفته التم حالت ارکشن شدید داشت ! که با خود ارضایی مایع ای زرد رنگ غلیظ و کمی سفید خارج شد دانه ای که زد بود از بین رفت به کلی و همچنین ان دو لکه ی لگنی و همچنین لکه قرمز رنگ روی نوک التم از بین رفت و بجاش لکه ای سفید رنگ مانده است تا امروز!!.تا اینکه در هفته ی 2 درد همان ناحیه شروع شد اما بدون ان علائم قبلی بجز لکه ی فید رنگ روی الت.(علت این عوامل چه بوده است جناب دکتر؟) ( تست سفلیس / تست هپاتیت/تست اچ ای وی/ و فقط یک تست مخصوص مقاربتی را دادم خدا رو شکر منفی بودند) در مدت 1 سال و همین الان علائمی چون ( سردرد/ سوزش ادرار/چشم درد/گلو درد و گوش درد و خشکی دهان و درد در ناحیه قسمت راست شکم نیز داشته ام بیشتر کلیه سمت راست و زیر کبد؟؟!
    ب)هر از چند گاهی مایچه های هر دو پا از زانو به بالا میگیرن بدون مدت زمان نامعلومی!! تا اینکه خوب میشوند. و نمیدانم علت چست؟
    ج)از سن 16 تا 29 سالی عمل خود ارضایی داشته ام و چشمانم نیز ضعیف شده اند!چیکار کنم؟ و اینکه دیگر لذت جنسی قبل را ندارم و بی میل شدم.
    د)ایا در دندانپزشکی امکان سرایت بیماریها است؟
    ه) گاهی اوقات ادرار زرد و گاهی اوقات سفید رنگ و هر دو بدون بو هستند را دارم!؟

با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      مشکلاتی که فرمودید می تواند علل زیادی داشته باشد و نمی توان آنرا به بیماری خاصی نسبت داد و از این طریق بیماری را برای آن مطرح کرد
    2. تصویر کاربر تیماج یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      تشکر باید چیکار کنم دکتر؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      در ابتدا با یک متخصص بیماری های عفونی مشورت کنید
    4. تصویر کاربر تیماج دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      سلام و تشکر
      مراجعه کردم فقط دارو دادن ولی کامل بهبود نیافتم بعضی اوقات میگیره و ول میکنه.حالا سوال در مورد تخصص خودتان را لطفا بگید که چیکار کنم؟متشکرم جناب دکتر گرامی و ارجمند
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      در مورد دانه ها و لکه ها باید معاینه شوید ولی اگر نگران بیماری آمیزشی هستید با توجه به منفی بودن آزمایشات ، برایتان مطرح نیست
    6. تصویر کاربر تیماج دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      دانه از بین رفته است و لکه های لنگی نیز همچنین از بین رفته اند و ان لکه ی سفید رنگ روی الت کمرنگتر شده است.
      ببخشید متوجه جواب بعد از نگران … چه چیز مطرح نیست؟؟ متوجه نشدم.لطفا کمی بیشتر توضیح میدهید؟
      در مورد ان موضوع سن 16 تا 29 سالگی نظرتان چیست ایا جای نگرانی است؟زیرا بروی چشم ها و گوشها تاثیر منفی گذاشته است.چشم ها ضعیف و گوش ها با مشکل کم ناشنوایی و یا به عبارتی نشنیدن درست وضوح صداها شده ام.
      با تشکر
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      منظور ایدز و هپاتیت و سیفلسی و بیماری هایی است که از طریق سکس منتقل می شود. از نظر علمی ثابت نشده است که خودارضایی باعث عوارضی که فرمودید می شود
    8. تصویر کاربر تیماج دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      بله حرفتان صحیح رابطه سکس بدون دخول داشتم و طی شش ماه جواب خدا رو شکر منفی بوده است.اما بعد از سکس که لذتی هم نبوده طی 1 هفته بعدش ماده ای زرد خارج شد و توی این 1 هفته درد شدید لنگ داشته ام که با خود ارضایی این ماده خارج و درد بهبود یافتو هفته ی 2 باز درد شروع شد دوباره که با خود ارضایی در اخر هفته ی 2 دردبهتر شد ولی ماده ای سفید رنگ رقیق خارج شد علت ان ماده ی زرد رنگ چه بوده است؟
      و اینکه از سن 16 تا سن 29خود ارضایی کرده ام روی بینایی و شنواییم تاثیر منفی گذاشته ایا راه علاجی است؟ با تشکر
      ببخید در دندان پزشکی سرایت بیماریهایی که فرمودید هست یا خیر؟
    9. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      علت ان ماده ی زرد رنگ چه بوده است؟………………………….نمی دانم
      و اینکه از سن 16 تا سن 29خود ارضایی کرده ام روی بینایی و شنواییم تاثیر منفی گذاشته ایا راه علاجی است؟ ……………………..من در متون علمی نخوندم که خودارضایی باعث تاثیر منفی روی بینایی و شنوایی داشته باشد.
      ببخید در دندان پزشکی سرایت بیماریهایی که فرمودید هست یا خیر؟………………….اگر استریل نباشد بله
    10. تصویر کاربر تیماج سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      با سلام و تشکر
      ساکن کرمان هستم و لطفا اگر دکتر عفونی از همکاران میشناسید معرفی کنید.
      در مورد دندانپزشکی فقط شیفت عصر فعالیت دارند و نفر اول بودم که عصب کشی صورت گرفت در ین نوع مورد چطور؟
    11. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴( 8 سال پیش)
      کسی را در کرمان نمی شناسم. در مورد دندانپزشکی هم اصل بر استریل بودن وسایل هست و لزومی به شک بی مورد نیست با اینحال بهتره با همانجایی که رفتید صحبت کنید