لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: 2019/09/22

دیر انزالی - پرسش 152646

  • تصویر کاربر بهی جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 4 ماه پیش) خودارضایی
    ببخشین من به خاطر بیماری افسردگی و وسواس ام از دارو استفاده میکنم .این دارو موجب دیر انزالی من شده است چه کار کنم .بنده مرد هستم متاهل ۳۰ساله .ممنون میشم راهنمایم کنید.با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 4 ماه پیش)
      سلام
      بدیهی است تا زمان مصرف قرص ها ماری نمیشه کرد
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
شرکت طراحی سایت پزشکی و سئو همیار سیستم