زگیل تناسلی – پرسش 1787

• تصویر کاربر آذین جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 214 زگیل تناسلی
    آیا اگر مردی روی الت تناسلی خود زگیل داشته باشد بدین معنی است که دچار عفونت ویروس hpv میباشد؟آیا این ویروس در خون فرد مبتلا وجود دارد ویا فقط در روی پوست نواحی مبتلا شده قرار دارد؟اگر این فرد با دختری ازدواج کند آیا آن دختر هم مبتلا میشود؟ آنطوریکه من شنیده ام این بیماری درمان قطعی ندارد و بسیار خطرناک بوده و زمینه ساز بیماریهای دیگر هم هست و در صورت از بین رفتن ضایعه هم احتمال انتقال وجود دارد آیا واقعیت داردیا نه؟ وآیا آزمایشهای خاصی برای شناسایی این بیماری وجود دارد؟ لطفا مرا راهنمایی کنید خیلی نگران هستم و نمیتوانم برای ازدواجم با پسری که دچار این بیماری است تصمیم درست بگیرم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۳( 1 دهه پیش)
      آیا این ویروس در خون فرد مبتلا وجود دارد ویا فقط در روی پوست نواحی مبتلا شده قرار دارد؟……. فقط روی پوست وجود دارد
      اگر این فرد با دختری ازدواج کند آیا آن دختر هم مبتلا میشود؟ ………..اگر واکسن نزند بله مبتلا می شود
      آنطوریکه من شنیده ام این بیماری درمان قطعی ندارد و بسیار خطرناک بوده و زمینه ساز بیماریهای دیگر هم هست و در صورت از بین رفتن ضایعه هم احتمال انتقال وجود دارد آیا واقعیت داردیا نه؟ …….. البته درصد کمی منجر به این مسائل می شوند