پروستاتیت – پرسش 174438

• تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 326 بیماری های پروستات
    با سلام و عرض ادب و احترام .
    آقای دکتر بنده ۴۰ سالم هست . در اثر فشار بیش ازحد و آسیب ورزشی مدتی است که درد شدید در ناحیه مقعد، آلت مقداری بیضه که حتی راه رفتن معمولی برایم دردناک است .

– از لحاظ ارتوپدی و معز و اعصاب و سیاتیک و دیسک کمر و … همه سالم هست .

– psa=0.2 ولی حجم پروستات قبلا" ۱۳cc ولی اکنون ۱۷ccشده . به لحاظ ادراری نیز هیج مشکلی ندارم . کالرداپلر بیضه هم سالم بوده . فتق هم در سونوگرافی دیده نشده .

اقای دکتر آیا بنده ورم پروستات گرفتم؟
    آیا مصرف آنتی بیوتیک در روند بهبودی تاثیر گذار هست ؟
    با تشکر و سپاس از عنایات حضرتعالی .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

به نظر من ورم پروستات ندارید و این ها علائم ورم پروستات نیست. ولی اگر آنتی بیوتیک استفاده نکرده اید با توجه به اینکه همه چیز نرمال بوده بهتره یک دوره آنتی بیوتیک و داروی ضد التهاب استفاه کنید.