لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: 1399/09/04

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

درد پروستات - پرسش ۱۸۶۳۷۸

  • تصویر کاربر خسرو چهارشنبه ۲۸ خرداد ۹۹( ۸ ماه پیش) تعداد بازدید: ۱۰۵ بیماری های پروستات
    هنگام نزیدیکی منی بیرون نمیاد وپروستات درد میکند
    رفتم پیش یکی متخصص داروی تستسرون ویتامین eبهمراه چند قرص تاخیری داده زوز اول مراجعه پروستات درحالت معمولی بود و فقط موقع نزدیکی درد میکرد بعد خوردن دارو شروع به درد شدید کرد رفتم دوباره پیش همان دکتر دارویی داد که درد را بشتر کرد دوروز از یک متخصص دیگر وقت گرفتم رفتم این متخصص گفت دارویی که ایشان داده علاوه بر موجب بزرگ شدن پروستات میشود بلکه باعث بیرون نیاد منی میشود این متخصص قرص افلوکساسین.دگزامتازون هر ۱۲ ساعت تزریق.فنازومکس. وایمی پرامین.ژلوفین.وشیاف دیکوفناک داده الان یکم در عرض دو روز بهتر شده وگفته بعد خوردن داروها سونوگرافی وآزمایش میگیره به نظرتون شرایطم چجور میشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۸ خرداد ۹۹( ۸ ماه پیش)

      سلام
      با داروهای سری دوم بیشتر موافقم البته نه همه داروها ولی با توجه به کاهش شدت علائم به نظرم وضعیت بهتر شده است ولی سونوگرافی و آزمایشات رو هم انجام دهید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
شرکت طراحی سایت پزشکی و سئو همیار سیستم