لیست پرسش ها

آخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۰۱/۲۵

عدم احساس دفع ادرار و مدفوع - پرسش 60824

  • تصویر کاربر نيلوفر چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷( 8 ماه پیش) مجاری ادرار
    رفتم دكتر اعصاب قرص ولبان بهم داد هفته اول روزي يكي از هفته دوم روزي دو تا خوردم احساس دفع ادرار و مدفوع را از دست دادم كلا احساس نميكنم نميدونم از عوارض قرص هس يا مشكل خاصي دارم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷( 8 ماه پیش)
      سلام
      به احتمال زیاد از عوارض قرص هست
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز دهید
4 (0%) 1 رای

به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید

آدرس مطب

آدرس مطب : تهران ، خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20
کلیه حقوق مادی و معنوی برای دکتر محمد جباری محفوظ می باشد . هر گونه کپی برداری با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.
طراحی سایت پزشکی با همیارسیستم