بیضه – پرسش 4332

• تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۳( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 156 آلت تناسلی
    سلام جناب دکتر خسته نباشید..
    پسری 28 ساله هستم- در حوالی 14-15 سالگی به درد شدید ناحیة شکم دچار شدم. مراجعه به پزشکان مختلف بی فایده بود تا اینکه ورم بیضة سمت راست مشاهده گرددید. با مراجعه به متخصصین اورولوژی موجود در شهرستان چیز خاصی تشخیص نداده، فقط استفاده از یخ و استراحت را برای کاهش ورم و درد ناشی از آن پیشنهاد نمودند. البته 1 سری داروهای هم تجویز شد که به خاطر ندارم. پس از گذشت یکی دو هفته، ورم مذکور کاهش یافته و کاملاً از بین رفت اما بیضه سمت راست بشدت کوچک شده بود گویی که دیگر وجود ندارد…
    بنظر شما این بیماری چه بوده است؟ چه اتفاقی برای بیضة سمت راست افتاده و چه می توان کرد؟ بیضه شمت چپ خداروشکر خوب بوده و به رفتار کاملاً طبیعی از خود نشان می دهد. لطفا نظر خود را بیان کرده و راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۳( 9 سال پیش)
      بنظر شما این بیماری چه بوده است؟ ……………….موارد متعددی می تواند باشد مثل عفونت ها
      چه اتفاقی برای بیضة سمت راست افتاده و چه می توان کرد؟ ………….ظاهرا بیضه راست آتروفیک شده و تحلیل رفته است و کاریش نمی توان کرد اما با یک بیضه سالم م می توان فعابت جنسی داشت و بچه دار شد