طرح زخم دور ختنه گاه – پرسش 183617

• تصویر کاربر م شنبه ۱۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 267 آلت تناسلی
    درود بر شما وقت بخیر و ایام بکام
    غرض از مزاحمت، 58 سال دارم دو سالی هست ک دور ختنه گاه پس از یک روز استحمام لایه سفید رنگی با بوی بد ایجاد میگردد. از طرفی بیشتر اوقات قرمز و دارای التهاب است. سطح پوست همین ناحیه براق و بنظز خیلی نازک می باشد. بعد از نزدیکی میزان التهاب بیشتر و متورم میگردد. اگر از کاندم استفاده کنم بلافاصله پس از انزال با سوزش و درد شدید روبرو شده و ناحیه زخمی میشود و چند روز زمان لازم است تا ترمیم شود. البته در ناحیه سر آلت نیز خراش و یا جوشهای خیلی ریزی گاها مشاهده می شود. نکات بهداشتی را رعایت می کنم اما همچنان بنده را آزار میدهد. ممنون از توجه و راهنمئی شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

این التهاب مزمن هست و دیر خوب می شود. شبی یک عدد قرص تلفست بمدت 3 ماه بخورید. شب ها بمدت ۲ تا 4 هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و صبح ها به مدت 6 ماه از کرم اوسرین 5 درصد ثمین و بعد از استحمام به آلت تناسلی بزنید و از صابون گلیسرین برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید.