به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

به اطلاع می رسانیم که سیستم پرسش و پاسخ در روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه غیرفعال است. لطفا برای ثبت سوال، روزهای شنبه تا چهارشنبه اقدام فرمایید.

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.

آلت تناسلی – پرسش 170544

  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 437 آلت تناسلی
    سلام.8روز پیش از اسپری تاخیری استفاده کردم و دوروز بعدش روی التم یک مقدار و کنار التم سیاه شد حالت سوختگی.از پماد زینک ومومتازون وآسیکلو ویور استفاده کردم تقریبا رنگ به قرمزی رفت و انگار زخم تازه شده باشه اونجوری شد.ممنون میشم اگه راهنمایی کنین.که روند خوب شدنم زودتر بشه خیلی دارم اذیت میشم.زیاد سوزش دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام

      زمان می بره تا بهبودی حاصل شود بهتره فقط زینک اکساید بزنید و با سرم شستشو روزی دوبار بشورید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید