سوزش آلت تناسلی – پرسش 228855

• تصویر کاربر امیر شنبه ۲۹ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 420 بیماری های پروستات
    سلام،خدا قوت
    راجع به سوزش آلت همسرم گفتم:که بعد از نزدیکی سوزش داشتن و شما فرمودین سونو از کلیه و پروستات و مثانه انجام بدن که در شهر ما سونو این موارد نیست جز اینکه به شهر مجاور برویم که به دلیل کرونا امکان نداشت که با علائمی من گفتم شما فرمودین احتمالا التهاب یا عفونت پروستات دارن.قرص سیپروفلوکساسین 500، 12 ساعتی،قرص فنازوپیریدین 100 رو هم گفتید 12 ساعتی بخورن تا 3 هفته.قرص سیپروفلوکساسین رو مصرف میکنن اما قرص فنازوپیریدین رو مصرف نمیکنن.از روزی که دارن قرص رو مصرف میکنن سوزششون تقریبا دائمی شده سوزشش زیاد نیست اما سوزش هست.
    بعد از نزدیکی سوزش دارن به حدی این سوزش زیاد بود که حالشون بد میشد اما 3 روزي که قرص رو شروع کردن هیچ نزدیکی نداشتیم.
    این سوزش عادیست؟
    دستور چه میفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۹ خرداد ۰( 2 سال پیش)

خیر این سوزش عادی نیست. محل دقیق سوزش کجاست؟